Kaninvakt sökes i juli!
Jag behöver en kaninvakt åt min rexkanin hane tjoffsen, från 13 juli till 22 juli:) Vi vill hellst inte att det kostar pengar , men vi lämnar förstås mat,spån,hö mm. och en present.
Vill helst att det är någon som är kaninkunnig och haft eller har kaniner.
Ni får gärna bo i nacka/värmdö men annars går det bra i övriga stockholms området.Så att det är enkelt att lämna över kaninen.
Det vore bra om ni redan har en utebur, eftersom att våran utebur är så stor och klumpig
meila eller chatta med mig på ban.anis@hotmail.com
eller skriv direkt här.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Skulle gärna passa din kanin men bor i uppsala… så det är ju rätt långt…

tack i allafall:)

Jag vill gärna passa din kanin. Jag bor i Stockholm men bodde förut i Nacka.
Men ett problem är nog att jag har en kaninunge som bor ute i en ganska liten bur, så om jag passade din kanin skulle dom säkert inte få så stor plats.. Men jag vill gärna ta hand om din kanin! ;)
Skulle gärna ta honom Anna, har en innebur som man kan ställa ut på en av uteburarna (så att den inte står på marken) och även en betesbur som går att ha kaniner i på sommaren (den har riktigt ståljärn som "nät"). Dock vet jag inte om jag har tid..
Vad synd att jag bor så långt bort…hade gärna varit kaninvakt annars :-( Bor i Värmland så om någon i Värmlandstrakterna behöver djurvakt under någon period i sommar så är det bara att kontakta mig.
Är tyvärr inte hemma då, men annars bor jag i stockholm :)
- Mvh Emma
Det var värkligen synd att jag inte kunde… För jag ska typ inte göra så mkt i sommar och Vi hade extra uteburar också…
Bor för långt bort :(

GUUD så fin kanin!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

om ni seriöst vet att ni kan;) så kan ni skriva till mig i min gästbok.

några fler som kan tänkas ta hand om honnom i en vecka.?
*puttar*
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

*putt*

Jag vill. :)