Annons:
Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1540 ggr
kaninfantasten
2012-07-23 21:46

Satinrex o satin dvv ungar till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tre satinrexbebbar och en satin rexbärare är nu tingningsbara. Se dem på hemsidan www.eklyckanskaniner.se under "till salu"

födda: 2/7

u: Blåzippans Clara

e: Blåzippans Jupiter

levklara: slutet på aug

pris: 900-1000kr

kontakt: eklyckanskaniner@hotmail.se

OBS! Även pappan till kullen till salu, satinrex kanel/svart japan wienertecknad, blåögd ENDAST 500kr till rätt hem o snabb affär. Säljer mina satin/satinrex pga satsning på teddypälsade, även hona (mamman) till salu efter kull (se hemsidan)

mvh Erika

Annons:
kaninfantasten
2012-07-25 22:11
#1

OBS!

Sänker alla priserna kraftigt för att vara säker på att få sålt alla då jag måste minska ned antalet kaniner här hemma innan hösten kommer.

Hanen säljses till högst bjudande. Ungarna för 600kr/st. Hemmen är dock jätteviktiga! Säljes ej till stor uppfödare, endast till sällskap eller liten uppfödare som har tid för dem o erbjuder ett varaktigt hem. Även mamman till kullen till salu, rätt hem- rätt pris. Satsar på teddypälsade, det är därför jag även säljer de vuxna.

Transport brukar gå att ordna, finns till Göteborg, Helsingborg, Oskarshamn o troligen Stockholm också..

Titta in på hemsidan o om du känner att du kan erbjuda ett bra hem så hör av dig!

mvh Erika, Eklyckans kaniner

www.eklyckanskaniner.se

Upp till toppen
Annons: