Kanin iFokus

Kanin

Etikett: beteende-hälsa-och-skötsel
Läst 459 ggr
bambiiii
0

tänker jag rätt nu

Hej! nu e det så att min 1åriga hollis är hundrädd… och här bor det många hunder så det blir svårt. Jag har laddat ner en app från market som heter dog sounds, där har de olika hundljud! kan jag börja träna bambi att inte vara rädd genom att sänka volimen och låta honom lyssna? jag kan göra det lite då ondå, då lär han sig att hundar "inte" e farliga mot kaniner:p anledningen att jag gör detta e för att han bor på balkongen och där hör man mycket hundljud och han e rädd för de…

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

juliafrojd
0

De kanske kommer funka, men testa :)

AkaiTsuki
1

Hmm vad är det som gör honom lugn eller ointresserad av andra saker? Som godis eller kel? Jag har fått bort många saker som Akkio varit rädd av genom att klappa honom och sjunga för honom för det är något som får honom lugn.

Han var jätteskraj för fiskmåsar förut, deras ohederliga oljud ju :( Men nu finns det inte mer.

Om det finns en väldigt lugn hund i området kan du fråga dem om du kan komma på besök med kaninen för att få bort hans hundfobi

//Joanna

AkaiTsuki
0

Eller om de kan komma på besök

//Joanna

Fridaaaa
0

Tror dock inte att det kommer hjälpa. Han kan lika väl vara rädd för lukten av hunden eller själva hunden, inte ljudet:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.