alla som håller på me kaninhoppning
jag bah unndra villka som håller på me hoppning o hur gör man för att börja tävla tacksam för svar
Jag håller på med Kaninhoppning, men tävlar inte eller jag vill börja tävla men har inte tagit mig an det än. Men jag hopptränar med kaninen och sånt hemma. =)
// Michis

jah de gör jag me (= min kanin nora brukar jag hoppa me hon kan hoppa 50cm högt o 100cm bred men hur börrjar man tävla då :S
Jag tävlar!
för att få börja tävla måste du bli medlem i en klubb.
gå in på www.skhrf.com och leta reda på den klubb närmast dej :)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Jag tävlar och tränar med sörmlands kaninhoppare :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
#4 lite nyfiken bara, i KAF eller SKHRF? :)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

jag tävlar,var bor du?

Hur tränar man kaninen att va så lydig .
Ja min kanin lysnar på mig .o.v.s. men när vi ska hoppa vill hon inte ja har provat med sele o utan o godis.Me jag ska snart aksfa en till kanin pgv att min ena kanin dog.Så har jag tänkta att träna henne men lite tips? på hur man gjör för jag vill hälst hoppa utan sela o bara springa o visa vilket hinder hon ska hoppa.
Blir tack sam =)
Jag tävlar för skånes kaninhoppare ;) Har inte hållt på så länge, men tycker det är rätt kul. Har bara haft en kanin att tväla med och då är det rätt drygt att vänta, men kul att träffa lite andra kaninintresserade också.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!

#8 jag tävlar också i Skånes ;) ska du till Skepparslöv den 24?
#8 Jag vet inte.. vet inte om jag kan ta mig dit. Har lite problem med det, då mina föräldrar inte vill köra.. men får se om det löser sig :P
Vad har du för kaniner? har kanske träffat dig innan? (a)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Ja, jag tävlar för STKH, Stockholms Kaninhoppare.
Not your mom, not your milk.

#10 ok, jag har ofta det problemet. Som tur är har man kompisar som har snällare föräldrar än en själv (y)
Jag har tre kaniner, Nellie, Honey och Cinnamon.

Tävlar för vmkh, men har inte varit aktiv hela -08 :)

ok låter kul ok men att hur länge håller en tävling på ?

Jag tävlar för Bdkh,asså norbottens kaninhoppare :)

#14 , beror på hur många klasser, men om det inte är en kvällstävling, som pågår under eftermiddagen, så är det heldagar som gäller. Det blir mycket väntetid, men det är det värt! 

Dom brukar oftast böra kl 09:00 och sluta kl 18:00 ca
på dom tävlingarna jag brukar vara på :)

ok
unddra jag ska nog börja tävla i väst kustenkh så de innte e så långt bort men nån sa att när de e SM så kan de va varsomhellst i sverige ???????????????

ja,det kan det

ok måsste man gå på de då XD

#20 nä man behöver inte vara med på sm om man inte vill, och det är bara för kaniner som är klassade i elit :)

Gå in på www.skhrf.com och leta reda på vilken som är din närmaste klubb :)

Gå in på www.skhrf.com och leta reda på vilken som är din närmaste klubb :)

Smålands kaninhoppare =D..
Hos oss börjar nästan alla tävlingar kl 9:00, men STKH-medlemmar ska vara på plats en timme före.
Not your mom, not your milk.
Ska börja tävla.
I STKH.

#4 Jag tävlar också i Sörmlands KH :D
jag tävlar för skånes kaninhoppare =)
jag har håller på med kaninhoppning jag inte börjat tävlat än ska göra det först måste jag blir medlem i en klubb och så måste någon köra göra mig dit!!! men jag har egen hoppklubb tävlingar

Jag tävlar för skåneskaninhoppare :) ! Och har 3 som jag tävlar med, Ibland 4 :) Vetinte om jag ska börja med Shantie nu också, så då blir det 5 :P
20 årig djurgalen moder*
Www.windsoropalm.weebly.com
Ja håller på me Kaninhoppning :)
Nu tävlar jag börjarde 2009
Okej
Jag har egna kaninträ ning så har jag provat kaninklubb ska ha läger juli eller augusti http://www.nogg.se/kaninhoppningklubb
söker nu som ska komma och vara med
på kaninmagazinet.se har vi en hel drös med hoppningsartiklar som säkert kan vara till hjälp :)
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
#36 Hemsidan fungerar inte…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
okej http://www.nogg.se/kaninhoppningsklubb
nu funkar den