Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 1875 ggr
Jenniebreen
0

Målade transportlådor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag håller på att måla mina transportlådor, de blir rosa. Men hade gärna velat måla något mer eller skriva på dem Glad

Ni som har målat eller köpt målade transportlådor kan väl lägga upp lite bilder så man får lite inspration? Hade varit kul att se hur era ser ut också.

Lägger upp en bild på mina, de är ljusare och ännu inte klara Flört

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

atlanta
0

Har oxå tänkt att bygga lådor. Du har inte möjlighet att lägga upp en bild inifrån lådan? Hur fäster du nätet, häftpistol eller??

Fridaaaa
1

Gaa fick en chock när jag såg lådorna med den färgen xD
Ingen lär ta fel på låda sen i alla fall ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Jenniebreen
0

#1 Det är köpta lådor från början, det är ivans bygge och den andra som jag ska köpa är från lars landin :) men kan ta kort ändå om du vill?

Mvh jennie, Uppfödning av Dvärgvädur i färgerna Havana, viltblå, vit blåögd och Bourgogne. Även omplacering i mindre skala. www.jenniebreen.dinstudio.se

Jenniebreen
0

#2 Alla har ju så tråkiga och oftast inte ens målade så jag tänkte att jag iaf skulle piffa till mina ordentligt, mina hus i kaninhuset är i den färgen till honorna och blå till hanarna. Sen så ljuger bilden lite för det är något ljusare Flört

Fridaaaa
0

#4 Hehe ja roligare när man piffar upp :)
Funderar på att göra det med min med, men vet ej färg ännu hmm.
Inte rosa i alla fall ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pigelina
0

Håller på attmåla min, den blir vit med rosa text. Kan visa när jag är klar:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Jenniebreen
0

#6 Ja gärna! Skrattande

Jenniebreen
0

# Ja alla tycker vi olika annars hade alla varit rosa och det hade ju inte varit roligt Flört

[Tilde]
0

Supersnyggt! Rosa <3

Jenniebreen
0

#9 Tack! Ja rosa är en favoritfärg :)
Blir vit text sen och något motiv är det tänkt :)

Norberg90
1

Skriver här för att komma ihåg att knäppa bilder på mina :)

Http://Angies-Kaniner,se

Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.

Dvärgvädur i Viltgrå

mandyosv
0

Kan uppdatera om att jennie nu köpt en till transsportlåda och målat den mörkbrun med en gul spånbal på hon har även målat en klosax på den i grön färg och skrivit Yenneth på  =)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Jenniebreen
0

#12 HAHA

Jenniebreen
0

Nu ska det skrivas på dem Skrattande

[EllenAlicia]
0

nu ska de buggas!! men de kankse inte tål så tunga kaniner som på 4kg och 3kg???

tussen12
0

Min reaktion gick till Förvånad till Skrattande

Skit snygga ^^

//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!

Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story 

Jenniebreen
0

#15 spännande!! :D

#16 samma här när jag började måla men tror att dom kommer bli sjukt bra tillslut Skrattande Tack!

NinaS
2

Jag vill också måla lådor! Verkar kul. :) Får nöja mig med plasttransporterna ett tag till, maken ska bygga boxar först och såga och sånt är inte riktigt min grej. :P

Jenniebreen
0

#18 det är riktigt kul! åh vad kul att bygga boxar, tänk om min pojkvän kunde göra det ;)
Samma här, är hel kass på det.