Hur kan man göra så :(
Fick nyss reda på att en av mina kompisar har haft en kanin, fast den är död… Det var någon som skar av benen och öronen på den, och kastade den i majbrasan, sen kastade dom den i vattnet, där min kompis hittade den död och stelfrusen, fy fan vad hemskt asså, hur kan man göra så, blev aldeles chockad när jag fick reda på det…
Herregud! Vilka idioter det finns här i världen!!! ><

Fyfaan det där borde ni polisanmäla !
#2: Håller med!
Sådant ska definitivt polisanmälas!
Världen är full av idioter och känslolösa kräk!

Herregud! Anmäl!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vidrigt!
O.o :'(

Håller med #2. Djurplågeri ska polisanmälas.

åh, herregud..
Hur kan någon göra nåt sånt..
Stackars liten
Säger som de andra, polisanmäl!
Det är inte normalt att göra något så grymt mot andra levande varelser, den som har gjort det är inte klar i huvudet.
Anmäl direkt!
Rest in peace, :( <3
Fyfan vilka idioter. Hoppas verkligen de anmäler det!
Och att de hittade personen som gjorde det & att den får rejäla böter eller ett annat straff.
Fyfan asså dom jävlarna borde spärras in ;O
Ordlös :@

Jag skulle polisanmält direkt!! Huur f***n kan man göra så?!??!
Neej Gud vad äckligt och taskigt dom borde få känna på det själva.
Kramar / Julia (=
vet inte om hon har polisanmält det, ska fråga henne… jag vet inte heller när det hände, och man kan väl inte anmäla hur lång tid som helst efter det har hänt?
när jag frågade hur gammal han blev, sa hon att hon köpt han när han var 2 månader, och att han dött (dödades) 2 månader senare, dvs han var bara 4 månader…
Jag håller med alla hur kan man göra så dom… dom borde få smaka på det själva tycker jag.
Kramar / Julia (=
Håller med er alla.
Kramar / Julia (=
Nej, fy!!:'( Det finns FÖR många idioter nuförtiden. Usch, ni borde anmäla! De ska inte tro att de kan slippa undan straff bara för att det är ett djur. Usch…
det är ju ett mord, skulle jag kalla det iallafall.

USCH! Hoppas verkligen att dom får ett hemskt straff som dom förtjänar. Det är inte klokt hur många idioter det finns..
Det hände 2003, så det var ett tag sen, men det gör det ju inte mindere hämskt för det… Vet fortfarande inte om dom polisanmälde det… Men det får vi hoppas, #20, det skulle jag också kalla det!
dom polisanmälde det! det stod t.o.m i tidningen om det! :)
Men gud :((

Man mår ju dåligt när man hör sånt där. Tycker att folk borde veta bättre..

Men snälla…kära nån…

såna människor måste ha nått jävla fel i huvudet.
Om det var min kanin skulle jag slå ihjäl de som gjorde det, seroius.
the vanity, it becomes insanity
WTF! finner inga ord :O :@
Emma

Fan vilka kräk! Om det hade vatt mina kaniner hade jag tatt självmord :( Iaf hade jag mått dåligt, :(
BLIR SÅ JJÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA FÖRBANNAD. vissa mäniskor, behöver f an hjälp? dem tror att dem är något när dem gör något som detta. har dem inget medlidande? jag vill sparka ner den som har gjort något som detta. blir så j**VLA ARG!! :'( jag vill fn bara gråta…..
OMG! Hur kan man göra så elaka saker? >.< Men seiöst? Är det sant :'( ? Usch ! De är så många idioter nu för tiden >.< kan aldrig låta bli andras egendommar. -.- Patetiskt.
Man blir såå ARG ! Jag skulle bli jätte ledsen och helt chockad!! Polis anmäll. Om polisen nu skulle göra n¨ågot åt saken de bryr sig sällan om djur tycker jag (främst inte små gnagare eller kaniner).

Omg, HERREGUD VILKA JÄVLA IDIOTER !! VISSA SAKNAR VETT :/!
Fy fan vilka JÄKLA PUCKON!!!!!!!!!

GRR!! Jag blir så J*vla förbannad! ANMÄL!! ÄT UPP! SKONA DEM INTE!! JÄKLA MÖRDARE! SILLMJÖLKAR! ANIMATRONISKA RÅTTOR!! *Hämtar andan* PUNGRÅTTOR! BAJSKORVAR! INVATTENSPIRATER! ATTACK!! PÅ DEM BARA!! GRR!! JAG SKA ÄTA UPP DEM OCH SPELA HARPA PÅ DERAS TARMAR!!! 
oops- jag blev visst lite arg. Gud vad vidrigt det är..
Nu börjar jag tänka på min egna lilla nin… HJÄLP!
jävla idioter!!!!!!!!!!!
Gammal tråd, kanske inte den bästa att ta upp igen..
Hoppas att de polisanmäldes i alla fall.
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Wtf?!! Hur kan man göra så? :,O Stackars kanin och ägaren för den delen! Jag hade polis anmält!