Kaninlekar till sommaren!? :)
Hej!,
Denna fråga har jag redan ställt men fick inte så mycket svar(men fick lite roliga lekar) 
Jag tycker det är lite dags att hitta på några roliga lekar man kan leka med kaninerna, nu när det snart är sommar. ;D Så om ni har några ute och inne lekar ellr lekar som håller kaninen aktiv blir TOPPEN!
Det kanvara lekar ni leker med era kaniner eller bara tips?. Jag uppskatar allas Svar 
Vet inte om det är någon lek precis men, men. Jag joggar oftast runt med min kanin under sommaren. Vi brukar jogga en lång bit och sedan sitta på ängen och villa/mysa. Detta är ganska kul enligt mig och passar bra för kaniner som älskar att springa. Det ända som är "jobbigt" är att man blir orolig ifall någon katt kommer fram eller en lös hund. Detta är uppskattande för min kanin iaf.
/Kram Betul ♡
Eftersom min ena hane följer mig vart jag än går och kommer på inkallning är han ganska rolig att leka med. Han har även ett gosedjur i sin bur, som han älskar över allt annat *host*.. Men iaf, kastar jag iväg gosedjuret springer han efter det, kallar jag kommer han tillbaka. Så det är väl lite som en lek - för honom åtminstone ^^ Han ska även följa med till vår ö i Stockholms skärgård nu på söndag och vi blir där i tre veckor. Han kommer få vara lös nästan hela tiden, och springa med mig på stranden och så. Kommer förmodligen börja "leka" med en klicker också, tror han fattar det ganska snabbt. Sen håller jag ju på med hoppning också, och det är ju verkligen en lek för kaninerna, dom tycker det är så roligt. Så ja, det var väl mina tips? :)