Lejonhuvad kaninunge
Den andra tråden har blivit så lång så jag gör en ny..
Här är min annons som jag har på zoonen:
Lejonhuvade kaninungar födda 29/3 och är leveransklara den 25 maj. Det finns en hane kvar att tinga. Han säljs inte med stamtavla utan han säljs som kel och hoppkanin. Det går inte att tinga över internet så om du kan ta dig till västerås så är det bra. Kontakt med ägaren efter köpet är ett måste för mig jag vill veta hur det går osv. Om du inte kan ha kvar kaninen sen så vill jag ha tillbaka den. Jag ställer även upp och tar hand om kaninen om du tex ska åka på semester.
Kaninen kostar 250 kronor och då ingår lite mat som kaninen är van att äta av och ett häfte med fakta om du inte är kaninvan.
intresserad? skriv till min zoon eller maila.
Alla var tingade men pga återbud så finns ''Allobosias Asterix'' kvar. Jag är så trött på alla oseriösa som vill att jag skickar bilder över mailen och vill att jag ska berätta massor om dom osv men slutar höra av sig.. Snälla endast seriösa svar!
/ Alexandra och kaninerna :)
ÅH HERREGUD VA SÖT! ååååh åh åh! jag vill ju ha en lejonhuvad hane som är vitfläckig. alltså… ååååh!
Jättesöt!
- Mvh Emma
#1 Hehehhehe! Ja han är ju inte tingad en ;D
#2 tack tack :)
åå det var ju han som var sötast!!!!! :D vill ha!!! synd att inte de som kom å titta på han var passande.. (du skrev i andra tråden att nån skulle komma å titta på han)..
#4 hehe ;D aa fast dom kom helt plötsligt på att dom ville ha en hona. =/
Åh! Du kan inte ana hur mkt jag vill ha honom!
Jag är helt käääär!
Tyvärr så bor du nog lite för långt bort :(
vart bor du nu igen? jag glömmer jämt :P
I örnsköldsvik.. som ligger i västernorrland ^^
ojsan hoppsan :P som närmast dit jag kan ta mig är till Åre :P
fast vi åker igenom sundsvall och det är ju ganska så nära…
idag kommer de några och tittar, får se hur det går :)
Och lille Amadeus blir hämtad idag :)
Ni åker inte förbi övik också? ;o :D
Vad heter han på bilden? Ska nån kolla på honom idag? ^^
hmm det tror jag inte vi gör :P Allobosias Asterix heter han :)
Det är några som kanske kommer sen och kollar men dom har inte ringt en.. så får väl se hur det går.
#5 aha… lite udda att helt plötsligt komma på det .. x(
aa verkligen :P:P
#17 såld
är kaninen såld?
Annars kommer jag på momangen….. (bor i E-tuna)