Vilken färg gillar du?
Vilken kanin färg/teckning och ras är din favvo
Teckna svaret först med: färg å teckning

Japantecknad och wiener är mina favoritteckningar. Annars så gillar jag alla nyanser av blå, madagaskar, isabella och tanfärgade kaniner.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

jag gillar alla kaniner! men jag föredrar färgen viltblå eller blå
Omg, jag älskar typ alla färger.. :P
Brun/blå zobel, brun/blå zobel white, svart, vit blåögd, vit rödögd, japantecknad, madagaskar, olika siameser, olika mantlade/brokade.. Viltgrå, blå, ja.. massa färger :P Bara för det kommer jag inte på alla…

Isabell, Madagaskar
Wienertecknat
Blåa färger , och så vit.
Järnblå, svart/gul japantecknad, wienertecknad (i alla färger) och vit blåögd.

Blå, Viltblå, Järngrå, japantecknat, vit blåögd ( men tyvärr har dom två vita blåögda varit monster :/ )
Oj, kan inte räkna upp alla de färger/teckningar jag gillar, massor :)
Typ alla blå, vit blåögd och massa fler, wienertecknade är fina :D
- Mvh Emma
Alla färger i manteltecknat.
Järnblå, svart tan, siames, madagaskar o mkt mer.
Olika blåa varianter brukar jag falla för! Och siameser..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
öhm, svårt.. :P kan inte bestämma mig ! ^^
Jag gillar alla kaniner!! Men jag måste nog ändå säga att min favoritras är dvärgvädur och färger: viltfärgad, madagaskar och svartvit eftersom mina kaniner var/är det. :)

Den färgen Soti-poten har

svart XD

Jag gillar främst holländartecknat, snyggast är i brunt. Sedan gillar jag mantelecknat i alla färger. Av enfärgade kaniner tycker jag det är snyggt med tex chinchilla.

Viltgul, viltgrå, vit (röd eller blåögd spelar ingen roll), mantelteck med viltgul el viltgrå.
Älskar ju mina dvv som är manteltecknade. Men min rune är verkligen en charmknutte, och jag blir bara mer och mer förälskad i rasen. Engelsk Scheck.
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus