Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 425 ggr
Pinscher2
0

Ang. andra helgen i juli-07

De som inte har hängt me angånde andra helgen i juli, läs tråden som heter "Har värsta planen!!!"

Nu tänkte jag som så här: Ni som ville komma då, kan ni vara söta och skicka ett mail till mig och berätta hur många kaniner ni tar me, ras o.s.v! Lustgardens_Kaniner@hotmail.com 

Så jag vet hur jag ska fortsätta att planera, me tanke på plats och så där. Ja ni förstår!

//Suzzie

myriis
0

Vart bor du? ;P

Clariiz
0

verkar jätte rolit

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Pinscher2
0

myriis: Jag bor ca 4 mil väster om Borlänge.

Clariiz: Det kommer bli tokroligt!!!

myriis
0

Jag kan tyvärr inte komma :( Det skulle ta ca 4 timmar för mig att åka..

Pinscher2
0

Okej, en annan gång kanske…

Clariiz
0

ingen som kan snappa upp mej vid eskilstuna?? ;)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

amand
0

Kan tyvärr inte heller komma, jag bor i Göteborg och det är ca 180 mil ifrån Borlänge =(

Pinscher2
0

Då är det en vääääldigt lååååång väg Du åker i så fall, för i vanliga fall är det bara ca 50 mil härifrån till Göteborg…! Men men, en annan gång kanske!

amand
0

#8 Mätte på nån karta på hitta.se (sökte på borlänge)

Pinscher2
0

#9: Då visade den nog helt galet i så fall!

amand
0

Haha joo xD

__iE
0

för mig blir det för långt o åka.. ^^

(kolla bilden)

Frida-L
0

hur långt är det från sthlm??

__iE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

oj bilden kmr här ^^

Pinscher2
0

Jo det var lite väl långt det =(

Från Sthlm är det ca 25-26 mil (till Sollentuna är det ca 24.5 mil) =)

amand
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blir alldeles för långt för mig med =(

Lotta_A
0

Myriis du kan få åka med mig och tina. Vi kommer antagligen att ta min bil! Och du får plats.
Clariiz, jag är inte säker på om vi åker föbi eskilstuna, men vi kanske kan ta en sväng förbi och hämta upp dig :) vore riktigt kul ju!

Frida-L
0

Jag kan inte ;( Är i USA då….

Tina-A
0

Precis, jag och lotta får ju plats med 3 passagerare (om man tränger ihop sig ordentligt)! Vi åker från stockholm, så folk i närheten kan vi plocka upp

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Pinscher2
0

Får ni plats me kaninerna då!? ;o)

Lotta_A
0

#20: Vet inte riktigt. bakluckan är liten. baksätet också.. men två passagerare med varsin kanin borde vi kunna trycka in. :)

Zvintos
0

Tja, om nån kan hämta mig i borlänge (och jag inte sommarjobbar då) så kommer jag mer än gärna! Glad Tar i sådana fall bara 1 kanin med mig (smidigast så). Räcka ut tungan Bilden är på damen jag tar med mig. Och jag varnar er - hon ÄLSKAR kel och nya människor!! Flört

Bilden “http://i84.photobucket.com/albums/k8/Zvinto/Fia/19september2006002.jpg?t=1167757728” kan inte visas, då den innehåller fel.

Lotta_A
0

#22: Borlänge? Var det inte dit vi skulle? men du kanske inte alls bor nära pincher2

Pinscher2
0

Jag bor ca 4 mil väster om Borlänge! I Dala-Floda bor jag!

NinniH: Hon såg himla mysig ut =)

Tina-A
0

Vi tar med oss Molle gissar jag ?

Matilda_91
0

Det kanske blir Gizmo som följer med mig :D hihi, eller kanske både Albin och Gizmo och en hel drös med ungar! Det vet man aldrig ;)

Pinscher2
0

*Suzzie antecknar*

Zvintos
0

Lotta_A: Njae, jag bor 5 mil ifrån Borlänge. Så ca 9 mil ifrån Dala-Floda då. Räcka ut tungan

Pinscher2
0

Då har jag skrivit upp 4 st nu då… (Och kom ihåg, det är inget tvång att komma när ni väl har bestämt er, dyker det upp nåt som gör att ni inte kan komma så är det okej att backa ur! Tänkte bara berätta det så ni inte känner nån press!)

Nån mer som vill komma??

Matilda_91
0

Ni som bor i borlängetrakten, vet ni var Storsvängen ligger? Det är där Gizmo bor…

Jag vet att jag glider ifrån ämnet nu, men det kändes så dumt att starta en ny tråd om detta Generad

Pinscher2
0

Tyvärr har jag ingen aaaaaning! Kan Du inte kolla det på hitta.se, där borde det stå!?

Zvintos
0

Matilda_91: sökte på hennes mobilnummer och fick fram detta.
Länk
Antar att de namnen som står är hennes föräldrar… Men har för mig hon skrev i mailet att hon bodde ungefär övre tjärna.. så det kan nog stämma. Glad (Mailade också henne om en kaninunge, men blev inget).

Tribe
0

Tina_A : Om jag får för mina föräldrar och ni vill att jag åker med er, åker jag gärna med :P

Har hm kring 10-14 kaniner i juli om jag räknar rätt. Kommer bli svårt att välja vilken som ska med Räcka ut tungan

Tina-A
0

#33: Japp, det går fint! :D

Bilen är liten så den som vill följa med får slåss om platsen som är kvar nu, då Tribe knep ena!

Lotta_A
0

Vi tar med oss Molleponken :) dvärgvädur :)

Yuriko
0

typiskt =S jag är nog inte ens i Sverige då.. förmodligen inte syster Eichan heller, säger hon

KajsaM
0

Kom ihåg att ta en massa bilder ;)

Pinscher2
0

Kajsa_: Du kommer nog få se bilder både från medlemmar här & från tidningsfotografer ;o) Så Du kan nog andas ut nu =)

myriis
0

#17: Det skulle vara jätteskojj & snällt ;) Jag Hänger gärna med om jag får för mina föräldrar, men då kommer dem dock vilja prata med er i telefon eller så (Mamma är noga med sådant xD)
Tar isåfall med mig två kaniner, möjligen tre.. Får se hur det blir med Candys ungar, kommer kanske behålla en :P

myriis
0

Men om jag endast kan ta med mig en kanin blir det Candy, eftersom Roxy kan bli lite stressad i nya miljöer ;)

KajsaM
0

#38 Perkekt!

Clariiz
0

jag vill komma! om jag får. prtade med mamam och hon ska typ kanske. tar med mej båda mina tjejer i såfall. både pingpong och lollipop dom gillar inte att vara utan varandra och behöver till och med ´ha samma transport bur ;P. Vi får se.

Fast ingen utam jag ser skilnad på dom typ haha :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Tina-A
0

#39: Inga problem! Vi kan ju hämta och lämna dig vid dörren också eftersom vi bor så pass nära varandra :D

myriis
0

#43: Bra :D Då kan vi ju prata mer om det när det närmar sig? ;)

Lotta_A
0

#44: Japp :) Det blir perfekt. Det är faktsikt nästan ett halvårkvar så vi kommer ha massa tid att planera och prata och allt snåtdär :)

Pinscher2
0

*putt*

Cherry
0

Jag är i italien då :(

Fiona
0

tyvärr bor jag alldeles för långt bort:/

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Pinscher2
0

*putt*

Pinscher2
0

*PUTT*

Tina-A
0

HÄR är den här tråden!! Detta gäller väl fortfarande? :D

Pinscher2
0

Detta gäller fortfarande ja =)

Zvintos
0

Ska bli kul. =) Får se bara vilka jag tar med mig. =)

KajsaM
0

Åh jag skulle också vilja se er alla.. Men någong gång så kommer jag ^^

Fiona
0

vet någon om det blir någon sådan här träff i västra götaland ?(a)

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

amand
0

#55 Det hade varit kul! :)

jees94
0

jag kan nog inte… jag bor i västerås…. så det blir ju "några" mil att åka => haha..

Frida
0

Så synd att det skulle vara ojämn vecka den helgen. Om jag inte hade jobbat kunde jag ha erbjudit plats i bilen för de som bor i och runt GBG.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

amand
0

#58 Vad synd! Jag som bor i GBG =( Kan inte komma eftersom jag bor för långt bort =(

Roobyn
0

Jag skulle ju oxå vilja följa med.. Jag bor ju granne med Myriis.. Har tyvärr ingen som kan skjutsa mig dit..

jees94
0

Är det ingen som bor nära västerås somn kan hämta mig?!?

Tina-A
0

Jag och Lotta åker ju bil från stockholm, eventuellt skulle vi ju kunna passera dig?

jees94
0

aa blir inte det en omväg då??

Tina-A
0

#63: Tror inte det

jees94
0

ok ska bara höra med mamma!!

Zvintos
0
L8sson
0

jag vill ju komma :P :)

senna
0

hmm.. jag är förmodligen inte äns i sverige då.. dessutom bor jag alldeles för långt ner. :/

Flippa
0

jag bor i Borlänge

Mysofi
0

Bor lite vääl långt bort, i Umeå, tyvärr!

ciss
0

Någon från Norrland som åker förbi Skellefteå? *änglablick*

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

jees94
0

Jag kan tyvär inte =(

myriis
0

#64 : Don't Forget me ^^