Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 3980 ggr
Suskiv
1

Hage, nån som har erfarenhet.

Är det nån som har erfarenhet av den här hagen  http://imazo.se/images/prodimages/400/508.1092.jpg? (notera att det inte är den vanliga lilla hagen som säljs till tvåvåningsburarna utan en större modell)

Hur hållbar är den för kaniner och för väder?

Hur är den att montera ihop och isär?

Hur tung är den, kan envisa kaniner lufta den om de vill smita?

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

[_hsleiufhbtv]
3

Jag såg faktiskt den i "min" djuraffär, och jag tyckte den såg bra ut. Den är enorm så du vet ;) Men inga burar av detta märke är hållbara i längden, så jag rekommenderar dig att bygga en egen. Blir dessutom billigare.

[TeamGolden]
1

Jag säger som #1, det är billigare och blir bättre och hållbarare att bygga eget! :)

Suskiv
2

mitt problem är att jag inte har bil och därmed svårt att handla de saker som behövs för att kunna bygga.

//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D

[TeamGolden]
2

#3 jag tror även paketet din köpe-bur kommer komma i kommer väga ganska mycket och vara stort, så på den punkten är det nog inte så stor skillnad, men jag förstår vad du menar..:)

mandyosv
0

tror den är jättebra!

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Beatrice_Love_Kaniner
0

jag har en utebur i samma märke och det har nu (efter ca tre år) börjat mögla och rutna sönder! Jag tycker inte om det där "märket" då de inte är så bra att ha utomhus! Men nu!… Tre år senare kommer de med något svart överdrag som man ska ha på hösten och vintern… -.-'

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin