(S) Lakrits till rätt person!
Lakrits (Salt Som Lakrits) är till salu om rätt person finnes.
Mamman är blå, lejonhuvad kanin/angora och pappan svart, någon form av stor ras (tjuvparning).
Han är född 2/4-2012, svart och väger idag ca 1 kg. Jag har haft honom och hans syster sedan de var 4 veckor då mamman inte längre ville veta av dem. Han är nyfiken och social. En underbar kille med en underbar päls.
Säljes till någon som är intresserad av en go ulltott, kanske använda honom inom hobbyavel eller bara som en underbar vän.
Gud vad söt och fluffig han är! Tyvärr har jag en allmänt bitter 10årig katthona som skulle se på honom som lunch/leksak. Men hade jag kunnat så hade jag mer än gärna velat ha denna lilla ulltott för han är fullkomligt bedårande! Man vill liksom bara burra in hela ansiktet i sidan på honom och gömma halva ansiktet i pälsen. Det finns få saker som är så mysigt som ulliga kaniner, katter och andra djur som man kan burra in ansiktet i pälsen på! Min katt brukar få ligga på rygg i mitt knä medan jag gosar in mig mot hennes mjuka mage med silkesmjuk päls ^^
Den här bilden får mig även att tänka på animerade filmen "Despicable Me" där en liten flicka skriker "He's so fluffy I'm gonna die! He's SO FLUFFY!!" när hon ser en gosedjurs-enhörning :D
Tack för att du gav mig ett leende på en annars ganska deppig dag. Vem som än köper din lilla Lakrits kommer nog få en riktig pärla. Han är ju underbar till utseendet och man blir glad av att bara se honom och är han då även nyfiken och social kan det knappast bli bättre. Önskar jag kunde köpa lille tussen, men som sagt, kattan skulle inte bli helt nöjd.
Hoppas du hittar ett hem som du blir nöjd med åt din lille Laktris-tuss!
/T
#2 Tack för de vänliga orden <3 det glädjer mig :)
Tack själv för bilderna på din fina lilla pojke som gjorde min kväll 10tals gånger bättre genom att ge mig ett stort leende när jag såg bilderna på sötnosen!
Han blir nog inte svår att hitta ett fint hem åt!
/T
*Puttar upp*
Herregud vilken estetisk skönhet. Han får mig att tänka på Zorro, med ögonmasken.
#6 Tack :D
Ja han är verkligen vacker <3
Sjukt vacker! Helt galet. Kunde man ha hanar ihop så…
#8 Är du heeelt säker på att du inte har plats?