(S) Dvv Japan kullen här!!
måste kila :P , fler bilder på resterande ungar kommer ;) Kika in på hemsidan så länge, www.morotenskaniner.webs.com
måste bara fråga.. mamman & pappan är väll inte i samma bur ? 
#9, ja tänkte väll , hah
#16 & #17 Tycker hon ser madagaskar ut?
i alla fall framifrån.. ser ju dock inte om det finns någon teckning på ryggen.
Super fina bebisar annars! 
nya bilder på hemsidan, www.morortenskaniner.webs.com
putt
putt
putt
Putt
Om pappan är lejonhuvad dvärgvädur och mamman dvärgvädur så är ju ungarna inte dvärgvädurar, utan blandraser.
åh så söta verkligen!
vill ha en kanin men får inte.. och har ingen bur eller något så det passar inte riktigt med kaniner just nu.. Men de får säkert ett bra hem för ingen kan motså så söta ninisar ♥
#24 Ja det stämmer! :)
Vilka söta små fluffmonster!! 
finns de kvar några? :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Nä alla är sålda, hona nr två ska ev till en uppfödare eller så behåller jag henne ;) Förresten, någon som vet hur man tar bort en tråd?
#29 Det kan bara Sajtvärd och Medarbetare göra :-)
ok, hur kontaktar man dem då? eller man kanske inte brukar ta bort oaktuella trådar? om någon Sajtvärd eller Medarbetare ser detta så får ni iaf gärna ta bort denna tråd ;) mvh/Erika
#31 Man låser dem så att ingen kan kommentera och på så sätt hamnar tråden väldigt långt bak i arkivet. Det är bara att leta upp någon genom att tex bläddra upp i den här tråden och klicka på om sajten. Där har jag för mig att det står vilka som är Medarbetare och skicka iväg ett pm om att du vill att tråden ska låsas. :)