Jag TROR att magen låter??
När Willow dricker vatten så låter det som om hennes mage låter, liksom kurrar på något sätt. Det kan väl vara vattenflaskan, men det låter mer som om det kommer från henne. Är det normalt eller något man borde kolla upp/ha under uppsyn?
Min hane låter oxå konstigt när han låter, han har skål, låter nästan som att han klunkar i sig vattnet som barn gör du vet
Tror inte det är nån fara.
Mina kaniners magar låter också:) är typ strupen/magen när de ska svälja och det kommer luft mellan. Du ska höra min mage efter att jag har druckit;) låter som en vattensäng haha.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
om det bara är när hon dricker så är det nog som ovan säger :D
men om det skulle klucka i magen även när hon hoppar runt och om hon ser lite extra svullen ut kan det vara gas
bra att ha hemma: minifom-droppar (simeticone), vet ej vad de heter i danmark.. men avsvällande för spädbarn..
Tack för svar!!
#3 Nej, det är bara när hon dricker mycket vatten på en gång som det låter sådär konstigt. Men det är ju alltid bra att ha olika mediciner och liknande utifall! :)
Så gör några av mina när de dricker lite för ivrigt :P Ibland kan det följas upp av några harklingar.. Absolut inget farligt :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Det gör Lokas mage med ^^'