Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 890 ggr
[luckymoa]
0

Dvv hane med stamtavla sökes!

Söker efter att få låna en Dvv hane med stamtavla för PARNING till en av mina honor här hemma :) Den ska hellst finnas i Västergötland. Vill inte ha viltfärgad eller brokad/mantlad, annars spelar färg inte så stor roll :) Någon som har en hane att låna ut, eller vet någon som har, tveka inte att höra av er! Givetvis e jag beredd att betala en peng :)

feilazicko
0

Hejsan jag har en blå Dvärgvädur. Svensk chapion han heter Malte. Fast vi bor i uppsala. Har även en viltgul hane utställd på 93 han heter einstein Http://arentunaskaniner.weebly.com

[luckymoa]
0

Den blåa låter absolut intressant! Synd att de e så långt bort bara :( Bor i Lidköping så de e ju en bit…

[luckymoa]
0

Putt!

feilazicko
0

Ja, det är ju de tyvärr. Men du skulle kunna ta med din hona och ta tåget hit. Så skulle du kunna få bara den under dagen.

[luckymoa]
0

Ja de hade varit kul! Jag hör av mig om det skulle bli aktuellt, men jag ser hellst att det finns någon som är närmare :) Så Putt!

[luckymoa]
0

Jag har ändrat mig, satsar på att köpa en egen hane i stället :) Tråden kan låsas!

Glennfisen
0

har e vit blåögd dvv reg. på 95,5p finns i göteborg så kanske för långt bort..?

// Sara

[luckymoa]
0

Wohoo! De låter verkligen intressant! Gbg e ju inte alls långt bort :) Pmar dig!

Zakarias
0

Är stamtavla ett krav? :)

[luckymoa]
0

#9 yes! :)

Zakarias
0

#10 Okej, ska du skriva stamtavla på ungarna?

[luckymoa]
0

Ja de e tanken :)

Zakarias
0

#12 Ok, men om du parar med en vit blåögsd så blir ju ungarna wienertecknade och det är inte godkänt.