Dvv hane med stamtavla sökes!
Söker efter att få låna en Dvv hane med stamtavla för PARNING till en av mina honor här hemma :) Den ska hellst finnas i Västergötland. Vill inte ha viltfärgad eller brokad/mantlad, annars spelar färg inte så stor roll :) Någon som har en hane att låna ut, eller vet någon som har, tveka inte att höra av er! Givetvis e jag beredd att betala en peng :)
Hejsan jag har en blå Dvärgvädur. Svensk chapion han heter Malte. Fast vi bor i uppsala. Har även en viltgul hane utställd på 93 han heter einstein Http://arentunaskaniner.weebly.com
Mvh
Beatrice Bergman
Den blåa låter absolut intressant! Synd att de e så långt bort bara :( Bor i Lidköping så de e ju en bit…
Putt!
Ja, det är ju de tyvärr. Men du skulle kunna ta med din hona och ta tåget hit. Så skulle du kunna få bara den under dagen.
Mvh
Beatrice Bergman
Ja de hade varit kul! Jag hör av mig om det skulle bli aktuellt, men jag ser hellst att det finns någon som är närmare :) Så Putt!
Jag har ändrat mig, satsar på att köpa en egen hane i stället :) Tråden kan låsas!
har e vit blåögd dvv reg. på 95,5p finns i göteborg så kanske för långt bort..?
// Sara
Wohoo! De låter verkligen intressant! Gbg e ju inte alls långt bort :) Pmar dig!
Är stamtavla ett krav? :)
#9 yes! :)
#10 Okej, ska du skriva stamtavla på ungarna?
Ja de e tanken :)
#12 Ok, men om du parar med en vit blåögsd så blir ju ungarna wienertecknade och det är inte godkänt.