Söker kanin i Arboga
Hej!
Nu söker jag kaninunge/Kanin nära Arboga helst. Jag vill helst ha lejonhuvad kanin / löwen kaniner eller teddyvädur jag skulle bli glad om dom hadde blåa ögon! Jag gillar alla färger men mest ljusfärgade kaniner!
MVH / Rosandra
Jag säljer också en Dvärgvädur kanin vid 5 månader hon e tränad o gå lös så hon kommer på kommandon även på vägar osv. hon e snäll o rar o söt liten krabat med söta bruna ögon! hon ser ut som en kaninunge:) Vid mer info så säg till!
Hej! Varför ska du sälja en fungerande och fin kanin och sedan köpa en ny kaninunge? Gillar du mest kaninungar? =)
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
#1 detta är en säljes annons, frågor tas via PM! Jag har en hel del Lejonhuvade ungar och kan leverera till Arboga då min morfar bor där. Kolla på min hemsida.
Mandyosv - för ska föda upp kaniner och vill helst börja ha när dom e ungar så drf säljer jag henne o köper en ny½
sstorm - Stormens wally gillar jag gåre köpa henne?:)
:)
#3 Om du vill föda upp så vill jag sälja en bra kanin åt dig som kommer gå att ställa och få ganska bra poäng på. Det är alltid en fördel om du i framtiden vill skriva stamtavla på ungarna. Wally är en hane men kommer förmodligen att bli snygg och rastypisk. Hans mamma är SDK champion (95-95-94,5) och pappan är engelsk import
ok! jag gillaade honnom ganska mkt o kommer ju ha 4 hanar o 5 honor som sagt. men är mkt intre för honnom!
#6 Skicka mig ett mail på stormenskaniner@gmail.com så kan vi prata mer :)