BUR SÖKES!! Upphittad kanin!
Hej!
Då jag hittat en kanin vid sidana vägen som jag utan problem kunde fånga (Tam!) behöver vi något helst idag att ha den i! Hundarna blir tokiga när dom kände lukten inne så nu sitter han ute under vårat bord i en "öppen" hundbur. Behöver en utebur gratis om det finns någon som kan avvara en då vi inte planerat ett kaninbursinköp denna månaden tycker jag synd om den.
Vi bor i Göteborg, finns det någon som har en bur dom inte behöver, helst en på ben? Eller för symbolisk summa?
Tar gärna emot tips? på eventuella hem också för den om vi inte behåller den, ska söka ägaren och hade velat ha den i en bra bur under tiden!
Hoppa på hjälp! Tack!
Visa bild på kaninen! Jag saknar en!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Har ingen just nu då jag sitter på min telefon.
Vart saknar du den ifrån och var bor du? Hur ser den ut?
En lejonhuvad hona, från kungsbacka, zobel brun. Den blev stulen
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:

Nej det är inte den tyvärr. Detta är en röd större ras korthårig. Hittades i Härryda/Lindome
Jaha =(
bild?

Har tyvärr bara bild på telefonen!! Så den som tror sig veta kan höra av sig via PM om den saknar någon!?
men du kan lägga upp bilden på facebook via telefonen, och sen spara den på datorn! :D så brukar jag göra ;)
#8 Hon sitter ju vid sin telefon haha =)
#7 du kanske iaf kan beskriva den??
Hon har gjort det om du läser lite högre upp.
#11 men inte färg m.m…
"Nej det är inte den tyvärr. Detta är en röd större ras korthårig. Hittades i Härryda/Lindome"
Så skrev hon i #4.
#13 såg inte röd ;)
Haha, okej :)
är den brun och rädd
Den är röd, läs innan du frågar.
passa dig
För vadå?
#18 Ursäkta? Så skriver man inte.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#21Du, den låten är inte så lämplig här!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#18 Vadå passa dig?
Det är du som är ouppmärksam, och hon hjälper dig till och med.