Kanin iFokus

Kanin

Etikettutställning
Läst 973 ggr
Katten_
0

Han har stamtavla!

Hejsan! Idag fick jag reda på av mamma, att Cornflakes hade stamtavla! Jag har velat ställa ut honom ganska länge, så jag blev jätteglad när mamma sa de, flera har sagt att han har fin skalle.. Men jag ska låta pälsen växa. Han Fällde just, men Wiho! Folk som vet hur han ser ut, alltså på Min fb, hur skulle han klara sig?:)

/Christel & kaninerna! Glad

Zakarias
0

Man kan inte helhetsbedömma en kanin med bara bild, man måste kunna känna ock klämma på kaninen :)

Tex, pälsens kvalitet, pälsens färg, kroppsformen, öronens form och längd och såklart vikten. :)

Men det kommer nog gå bra bara han är välskött och snäll!

Katten_
0

Yes, ska försöka ställa ut honom i sommar, :) Är de bra om kaninen har bred stor skalle? Cornflakes har en kraftig skalle :)

dermot
0

Men är han märkt då? :P Tyckte du sa att han inte var det.

Enligt bilderna tycker jag han ser lite mörk ut, men svårt att se enbart på ett par fotografi.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Algotgardens
0

Är han märkt då?

Katten_
0

Har ingen aning :P vi ska ringa uppfödaren imorrn, tror hon säljer utställningskaniner

Algotgardens
0

#5 Har han nummer i öronen (tatuering) eller har han en ring runt benet?

Katten_
0

Vet inte, kollar inte i hans öron, han gillar inte de så mycket, men inte ring

Qepta
0

Man behöver inte kolla i en kanins öron för att se öronmärkningen. Det syns klart och tydligt.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

[Luppa]
0

#8 Inte om den har hängöron ;)

Qepta
3

#9 Sant. Men det vore väldigt konstigt om man skaffar en kanin och inte vet om den är märkt i öronen eller ej.

Tycker att det låter konstigt i mina öron iallafall.

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se