(s) Normalpälsade med SB och RB anlag
Nu har Kumo äntligen fått sina ungar…super sent kom dem, men dem kom
. Välkommen säger vi till C-kullen.
6 stycken ungar ligger i boet olika teckningar men vad jag kan se så är det japanmantlade och wienerteckande japaner.
Mamma: Kumo: Vit rex
Pappa: Ten, Farmholts Lattjo : Manteltecknad Japan
Pris: 250-450 kronor beroende på färg/teckning/kön.
Finns i Stockholm.Transport brukar gå att ordna till dem flesta delarna av landet.
Intresse går att visa nu, inget bindande
Vid Intresse kan du skicka pm här på ifocus till mig eller kontakta mig på min hemsida under kontakt: www.emisusagi.se
Intresse finns på unge 1 om det är en hane
Jätte fina :) hur sent kom dem?
# 11. Tack
Beräknade den 4 Maj kom 20 Maj , men jag misstänker att de är födda någon dag/dagar tidigare eftersom de är så pälsklädda redan. Jag hade flyttat henne från bolådan eftersom hon inte visade några som helst teckan på att hon hade smått i magen. Hon boade i ett hörn under sitthyllan, väl skyddat: )
Okej, va roligt att de kom ungar :) Min hona är oxå parad och ska egentligen få sina snart, men hon är inte tjock om magen så vet inte om de blivit något. Det ända man kan märka med henne är att hon har ändrats sitt beteende osv. Men nästa lördag har det gått 35 dagar, så har de inte kommit då så får jag para om henne. Vilken dag kom dina ungar efter 35 dagar?
Jaha så glimmade det till lite extra på två ungar…kan det vara så att det kommit satinungar i min kull???? jag har gjort efterforskningar och då visade det sig att både Kumos Mormor och Farmor hade SB-anlag och det finns alltså en chans att Kumo också ärft ST anlag från sin mor och far….om detta nu stämmer detta glänsande så har jag två stycken satin i min kull
..jag kan knappt tro det är sant.
Ser ju så ut iaf
Vad kul!!
Ungarna växer uppdaterade bilder kommer från och med nu varje vecka här är en bild på söta Emi´s Usagis Ikiru: )mer bilder finns på www.emisusagi.se
#19 ser verkligen jätte fin ut!
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#20, Tack, e du sugen på en så är det bara att höra av dig: )
Kan du berätta så mycket som möjligt om föräldrarnas temperament? :3
#22. Pappa Ten alias Farmholts Lattjo är tam, snäll och orädd. Lite lugn men gillar att hoppa kring och se vad som händer som det flesta kaniner gör. Kommer gärna fram och hälsar i buren och är lätt att handskas med, gillar att gå ikoppel: )
Mamma Kumo, är det lite mer fart i, hon är tam lätt att handskas med kontakt sökande och vill helst alltid vara med. Gillar gottis och har varit otroligt tålamodig när jag hanskas med ungarna, blir inte sur eller så: )
Ok, tack. :)
Under kvällen kommer alla bebisar få nya uppdaterade bilder på hemsidan.
Välkommen att kika in. www.emisusagi@live.se