Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninhoppning-och-selar
Läst 1273 ggr
Katten_
1

Privat Person läger-kaninhoppning

Hej!

Vill lära kiara att hoppa, hon kan hoppa ganska högt nu, men jag ska selträna henne, men sen vill jag lära henne hoppa bättre och undrade om det finns nån/flera privat person(er som kan vara till lite hjälp :)

Inte några klubbar alltså :)

/C

/Christel & kaninerna! Glad

Stiinisen
2

Jag ska ju ha i sommar! ;)
Ett läger då :p
Det är ungefär 7 stycken intreserade :)

Massa Kaninhoppning kommer det bli iaf :3

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

Beatrice_Love_Kaniner
1

jag söker också kaninhoppläger ( i stockholm) PM:a mig…

/Hälsningar Bea och kaninerna

Uppfödning av rex hermelin

torpetskaniner
3

Jag och min flickvän funderar på att ha en liten kaninhoppnings-dag hos oss :) Jag är erfaren kaninhoppare (har hållt på i 5 år) och tycker jag är hyfsat duktig på att lära ut. Vi bor bara 20 min från Stockholm city och har en hel hinderpark. Vi kommer i så fall ta en liten anmälningsavgift, men då ingår fika osv.

Skulle detta vara intressant? Vi har inte funderat mycket på detta än, men om några är intresserade kan det bli aktuellt ;D

Beatrice_Love_Kaniner
0

#3 låter kul! Hur mycket kostar det i så fall?

Raspberrys
0

http://kanin.ifokus.se/discussions/4fa8f5f6d4ebea3c36004556-hopplager-for-kanin-och-forare-7-12ar

Jag och min kompis ska ha hoppläger för nybörjare! Vi finns i uppsala, närheten av stockholm :)

Kramar

Linda & Djuren

torpetskaniner
0

#4 Någon hundralapp hade vi väl tänkt oss :) Vi har inte bestämt datum eller så, men finns det några intresserade kan vi lägga ut en tråd här på iFokus.

Katten_
0

Ja jag är intresserad :) #3

aha #5 ;)

Beatrice_Love_Kaniner
1

#6 PMA mig när allt är bestämt. Tack!

torpetskaniner
0

#8 Ska försöka komma ihåg ^^

[MiniPim]
0

Jag ska ju ha med Stina, sedan med Julia här i vårat område.:) Skulle va skoj om du kunde komma, men jag och jJulua ska mer ha en träff;)

torpetskaniner
0

#10 Men är det i Stockholm? Med tanke på att du bor i Göteborg ;)

[MiniPim]
0

#11 nej, men det var ändå ett förslag ;)

Katten_
0

Kan inte ta mig så långt från stockholm, kanske med tåg, men vill inte ta med kaninerna på tåget…

torpetskaniner
0

#13 Tågbiljetter är dessutom hiskeligt dyrt just nu, ville bara säga det. Jag o min flickvän ska upp till dalarna om en vecka o tävla, det gick på 800 SPÄNN för oss…….. SJ </3

Stiinisen
0

#14 behöver inte vara dyrt , beror ju på hur långt man åker och vart. :p
Jag åker tur och retur 250;- till Eksjö (Småland) Från Karlsborg (Västra götaland)
Så så värst dyrt är det inte ;)
Sen är det ju såklart att jag inte skulle betala det per vecka , om jag nu skulle resa varge vecka. ;)

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

Katten_
0

Ja, men vill inte ta med kanin/kaninern på tåget ;/