Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 272 ggr
Mysterious
0

Ute första gången!!XD

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Just nu har jag varit ute med Alfred,han e bara 3 mån men det var varm ute och hans päls har blivit tjock,han bara ÄLSKAR det!!Han ville absolut inte gå hem utan sprang hela tiden till gräsmattan när vi var på vägen hem…Han hoppade och gjorde massor med glädje skutt,jag fick springa efter honom hela tiden,måste nog köpa rullkoppel för små hundar som vi har på våran zooaffär…Guuu va han älskade det!!Han längtar säkert jättemkt tills nästa gång…kanske imon XD Då ska jag ta massor med bilder så ni får se honom springa,jättesööt!!!
Just nu sitter han i toan och tvättar sig själv efter den långa färden i främmande världen!! ;D

Bifogar iaf med en bild på honom när han satt och vilade sig på ett konstigt sätt XD(hans päls ser kanske inte tjock ut,men det är den)

ciss
0

Vad roligt att han fick komma ut! Ifall han älskar att vara ute så borde du bygga en liten rashage till honom som han kan gå ute i på dagarna, då får han ju vara ute jättemycket :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Taci
0

Va kul för honom =) Å JÄKLAR vilka bakben han hade ;D Så söt!

Mysterious
0

Hehe,jaa…Ciss,jag kan inte bygga en rasthage för jag bor på 9:e våningen och ja…du förstår säkert átt de inte skulle fungera så bra ;/

KvirrZ
0

Så roligt :)

- Mvh Emma

SagaoAlfred
0

Åh så roligt!
Jag har en sele på mina kaniner, å sedan rullkoppel å det fungerar jättejättebra =)

Synd att du bor i lägenhet så han inte kan vara ute i en rasthage, fast det funkar ju att gå ut på promenader osv. med honom också :)

Tina-A
0

Vad kul :))

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]