Vila i frid Pannkakan
Idag vid halv fem tiden fick min älskade kanin somna in.. :(
Känner mig helt förkrossad, trodde vi hade flera år tillsammans framför oss.
Skrev ett inlägg här (detta) då han var dålig och inte drack någonting vilket oroade mig, han började dock dricka några dagar senare vilket glädje mig.
Veterinären trodde han skulle bli bra, det fanns hopp och han blev bättre och bättre för varje dag som gick. (var antagligen öroninflamation och en propp)
Mamma var hemma idag vid 12 tiden och då hoppade han runt i sin bur, sen vid halv 4 idag låg han bara stilla.
När jag tog upp honom och satte han i sängen bara ramlade han och snurrade runt, så var tvungen att hålla i honom hela tiden.
Och precis som vi trodde fanns det ingenting att göra, utan han fick somna in i min famn.
Han var bara ett galet inpulsköp 14 Juli 2008, ville bara kolla in i en djuraffär vi körde förbi efter att varit vid havet en heldag. Fick ta upp honom och han kröp upp vid halsen hos mig, han var så liten, inte större än min hand och jag blev förälskad i lillkaninen.
Kommer sakna min bebis så otroligt mycket, känns så otroligt tomt och just nu hatar jag mig själv för jag köpte honom, även fast han gett mig mer glädje än sorg så är denna sorgen så himla stor.
Trodde aldrig att en kanin kunde bli såhär underbar. Han har gett mig så otroligt mycket kärlek.

Usch, vad sorgligt! Vila i frid, Pannkakan! <3
Lilla Pluppisen, vila i frid.
Vad fin han var. Tröst till dig. Jag tycker inte alls det är konstigt att han kunde bli så viktig. Jag börjar gråta när jag tänker på att något ska hända min kanin, och när jag tänker på att han kommer gå bort.
Jag tänker att man inte kommer undan det när man älskar någon, människa eller djur.
#2 Tycker det känns konstigt, vi har haft kaniner förr men såna som man köpt när det varit vuxna så de rivit sönder en såfort man försökt klappa dom liksom. Trodde aldrig att kaniner kunde bli såhär tama, sova hos en, hoppa efter en vart man än går, sprida sån glädje..
Ja, det är sorgligt :(
Man får ju mycket glädje och kärlek men när man förlorar något djur eller en människa så vill jag aldrig lära känna en ny person eller skaffa ett nytt djur just då.. Men man kan inte leva utan varken andra människor eller underbara djur.
Helt underbar bild på katten och Pannkis som ligger och softar. Jag undrade först vad sjutton är det för pälsbollar?

han hoppar nu på gröna ängar och får äta hur mycket frukt han vill och annat smaskens
#3 känner igen din kanin från en fototävling….
har din kanin varit med på fototävlingen pets?
Okej över till ämnet!
Stackarn känner igen mig på det skulle börja böla om bebbe/charlie/Mimmi dog.
Bara när mormor vaktar bebbe och charlie börjar jag gråta efter längtad efter dom.
R.I.P PANNKAKAN ;( Lider med dig..
Vad hämskt..
Vila i frid Pannkakan..! :(
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
Så himla fin :)
#5 Ja, han var med där.. :) Kom femma. Kul att någon känner igen honom.
Ja, hemskt att bara behöva vara utan dom ett litet tag, och nu är det föralltid.. :(
Helt klart det värsta med djur, att man förlorar dom..
Gud vad hemskt! :( Han var VÄLDIG söt!
En fråga bara vad är det som ligger i sista bilden bredvid kaninen? :)
Kramar
Linda & Djuren
#9 Ja :( Visst var han..
En glass.. :P