(K) Kaninunge hona
Hejsan, jag söker en korthårig kaninunge(hona)
Är det någon som har en till salu runt örebro, hallsberg, kumla, motala eller askersund
Jag kommer f en kull som är leveransklara oc 2 m¨ån 1veckA :)
Jag fick en kull i förrgår med renrasiga hermeliner (utan stamtavla dock) de är 4 st och jag vet inte kön på någon än eftersom de bara är 3 dgr gamla.. 2 av dem är blå wienertecknade, en är svart wienertecknad och en är Blå/Blå zobel.
Mamman har blåa ögon, så det kan förekomma blåögda ungar också! :)
Jag finns i Borlänge i Dalarna :)
Kram Tilda!
// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét
Fick en kull i förrgår på dvärgvädur rexar ( en av ungarna ska få stamtavla, tror jag ). Alla är japantecknade. Leveransklara runt den 13 juni.
Det blev 4 st, könen vet jag inte än. Det är 1 gul/svart japantecknad, 1 gul/brun japantecknad och 2 gul/egern japantecknade.
De finns i Ljung/Herrljunga, Västra Götalands län, men transport brukar inte vara några problem!
Vid intresse, skicka PM, mejla VictoriaHedelin_@hotmail.se eller ring 0761855953
För bilder på föräldrarna, och enskilda bilder på ungarna, gå in på www.hedelinskaniner.weebly.com
har 2 hanar och kaninungar till sommaren om du skulle va intresserad :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶
Har en hona, gotlandskanin/lejonhuvad dvv. Rysstecknad kvar :) leveransklar.. Dock finns hon i västernorrland men transport går säkert att lösa
// MT ♥
eneboangen.se har en stor uppfödning med dvärgvädurar endast renrasiga flera honor som väntar kullar men blir leveransklara i slutet av maj tror jag men honan som blir leveransklar i maj som e viltgula den honan har jag tingat men kika in på hemsidan vetja! :)
#4 vart bor dom?
Har fyra ungar som är två veckor till salu. Vet dock inte könen riktigt än. Dem är holländare/dvv. Svart, vita allihoppa. Finns bilder på min hemsida www.freewebs.com/christmast
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#7 skövde men leverans går att fixa för lite högre pris bara :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Min dvärgvädurshona fick en kull på 8 ungar nu den 17 april. Båda föräldrarna är lejonhuvade. Mamman (Julia) är svart wienertecknad, och pappan (Klumpen) japan brokad. Ungarna ser ut att vara i lite blandade färger. Kommer att säljas med härstamningsbevis för 300 kr/st när dom är 8 v. Jag bor på Vikbolandet, ca 4 mil från Norrköping. Kika gärna in på min hemsida: www.garnmanisgnagare.se 
www.garnmanisgnagare.se - <<< Uppfödning av kaniner och marsvin. >>>
hon skulle ha korthåriga kaniner men de kanske går bra men jaja ska inte lägga mig i! :)
Jag har holländsk kaninungar till salu.
se hemsidan för mer info: http://tallmonskaniner.se
Finns i Borlänge men åker via örebro till Göteborg flera ggr/år, nästa resa blir första eller andra helgen i Maj och sedan i sommar. 
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin
#12 jätte söta kaninungar
Jag har skickat ett privatmeddelande till dig!
//Anna Odenbrand
Har en viltgul hona efter hoppkaniner (vädurar) som är leveransklar 11 maj. Finns i Västerås men leverans till Örebro är inga problem. Har även vita blåögda dvv rex-bebisar men de är bara 2 dagar ;) Bilder finns på http://www.sweetys.dayviews.com
Jag söker fortfarandes efter en kaninunge hona om någon har:D
Har två kullar med blå dvärgvädur i Norrköping, transport går nog lösas då jag troligen ska upp till Västerås 5 Juli. Se hemsida för bilder och info: http://bunnygarden.weebly.com/
gå in på eneboangen.se. dom har precis fått en kull för några dagar sen, renrasiga dvv. kommer passa utmärkt till hoppning då dotspot som liknar han jag ayde med på tävlingen har tävlat i hoppning tror de var svår :) tror de blev japantecknade :) de var därifrån jag köpte lilja och mffin.
du va inte intresserad? :)
dom är ju ute på hemsidan nu :)
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Har fått en kull nu som är 1 dag gamla, så vet inte om där är någon hona i eller ej. Men du kan ju hålla lite utkik om färgerna är av intresse.
Hemsida: http://ninnih.se
Finns i Kumla
putt
har kaninungar fortfarande kvar
kan leverera över allt
silverekenskaniner.weebly.com
Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙
Nu har jag hittat en kaninunge:D