Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 376 ggr
Imasy
0

Då var det roliga slut?

Var ut och gick igenom lurvbollarnas pälsar, och märker att Fegis har en massa små skorvar på kroppen. Antar att det är den bestämda Madammen som har gjort dessa, så jag har väl inget val än att dela av deras Hage.

Men jag känner mig så himla taskig om Fegis ska sitta ensam på den andra sidan, medans Fluffet och Lego leker livet på andra sidan.

Eller är jag bara blödig nu?

Zakarias
0

Skorvar? Menar du sårskorpor?

Kan ju kanske vara myggbett? Men myggen når nog inte ner dit! ;)

Imasy
0

Nej, detta är sårskorpor, små men väldigt många på ett och samma ställe, vet inte hur jag ska förklara, men typ på vänster halva, vid bakbenet och mot svansen.

Och mygg har vi typ inga här. Set inte ut som att hon skulle ha skadat sig på något i buren, vet inte vad det skulle va för något heller,men detta är gjort av "någon".

Jag hade ju en teori om att Madammen har visat att Fluffet, som nu visar sig vara en kille, är hennes och ska jaga iväg konkurrensen?

Zakarias
0

#2 Är hon revirbenägen?

Imasy
0

Vet inte riktigt vad jag ska svara på den frågan faktiskt, men hon vill väl gärna vara den som bestämmer, ska käka först osv.

Zakarias
0

#4 Då är man väl dominant, hade två kaniner som bodde ihop den ena var jättefet och den andra ganska smal. Han skulle alltid äta först o.s.v

Imasy
0

Ja dominant är nog ett bättre ordval än revirbenägen skulle jag vilja säga.

Men jag vill ändå sära på dem då jag är rädd att Fegis blir mer skadad, riktigt illa kanske dessutom. Men vad gör jag då då, ska stackarn sitta "ensam"?