Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 702 ggr
Imasy
0

Könsbestämma - Hur?

Jag börjar misstänka att Fluffet ev kan vara en hane, då han inte ser ut som de andra två där nere.

Men han är ju så lurvig så det är jättesvårt att se. Men jag tycker mig ana två stora pungkulor, men de sitter ju så konstigt tycker jag.

Har ni några bra bilder där man kan se? Kollade artikel som finns här på sajten men jag blev inget klokare där heller :/

Imasy
0

Äsch, det var inget, hittade en bra sida trots allt, Fluffet är en hane :P

Zvintos
0

Hur gammal är han?

Imasy
0

Han är född 6 januari tror jag det var, så snart fem månader då.

Zvintos
0

#3: Då borde ett par tydliga kulor finnas och det borde även vara enkelt att se på själva könet. För om du trycker ska det komma ut en penis i sådana fall.

Imasy
0

Ja han sprattlade så hemskt så någon snopp hittade jag inte i detta lurv, men något som jag tolkade som punkulor syntes ganska så tydligt, vilket jag också fick bekräftat efter att ha kollat på bilderna jag hittade.

Turboline
0

Jag håller med dej att det är svårt att se. Min hane visade sej vara en hona när jag skulle kastrera honom. Två vetrinärer var tvugna att dubbelkolla. Gick ut på nätet som du men det gjorde mej inte säkrare då jag inte såg ngn stor skillnad. Lycka till och önskar jag kunde hjälpt dej.

Turbos matte Annica(ja hon fick behålla killnamnet)Förvånad