Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 740 ggr
[Agilityvovven]
0

(S) två kaninhonor t. kel/hopp

Hej!

Jag har  nu, efter mycket funderande bestämt mig för att ta beslutet att sälja mina två kaniner. Jag har varken tid eller intresse, och då detta är två mycket aktiva kaniner så känns det inte rätt att ha kvar dem bara för min skull.

Happy: Född i februari 2010. Hon är väldigt nyfiken & sällskaplig, tycker om att hoppa & om man verkligen tar sig tiden att träna henne så kan hon blir riktigt duktig. Har tränat henne en del, och hon klarar ca 10 hinder på rad i höjden 20-30 cm, och enstaka högre hinder.

Molly: Föddes juni 2009. Molly är lite mer försiktig än Happy, men om man låter henne få förtroende för en så är hon riktigt trevlig & social. Har tränat lite hoppning med henne, och så länge man inte stressar henne så går det bra, men hon uppskattar det inte lika mycket som Happy.

Kaninerna bor just nu inne, rör sig fritt på en yta som är ca 2x3 m, men på sommaren så är de utekaniner & trivs bäst som det. Om man skulle villja ha de som utekaniner helt & hållet skulle det absolut inte vara några problem.

Är väldigt noga med var de hamnar, och vill att de flyttar tillsammans då de är väldigt tajta. Jag bor i södermanland, men transport skulle inte vara något större problem att ordna.

Hör av er till Jossan.agility@hotmail.se eller skicka ett pm om du är intresserad.

[Agilityvovven]
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild på Happy

[Agilityvovven]
2

En bild på Molly

[Agilityvovven]
3

En till bild på Happy

bambiiii
0

så söta! det är super att det finns människor som gör så för sin kaninsskull<! bra :)

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[EllenAlicia]
0
[Agilityvovven]
0

#5 Båda är dvärgkorsningar. :)

[EllenAlicia]
0

okej :)

[Agilityvovven]
0

Molly & Happy söker fortfarande ett nytt hem, puttar upp. :)

[Agilityvovven]
0

Letar fortfarande efter nytt hem till tjejerna, putt… Glad

[Agilityvovven]
0

Nytt hem sökes fortfarande…