Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1074 ggr
Bokdungen
0

(S) Harkorsningsungar till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ungarna är nu leveransklara :-).

En av kullarna är efter en vitörad och där blev en unge med wienerteckning. Finns en vitörad i kullen till salu om det är någon som är intresserad av att avla på den teckningen. Annars säljes de till hoppning/sällskap.

Den andra kullen är efter en blå hona och en svart tan hane. Båda föräldrarna är harkorsningar. Finns två viltblå ungar till salu i den kullen, en hane och en hona. Mamman heter Grönängens Makaon och pappan Busebos Energy.

Bilder på ungarna finns på www.bokdungen.se under "Djur" och "Kaniner". Vill ni veta mer om någon av dem, maila! (nina@bokdungen.se)

nottheonly
0

Men vilka sötnosar! hoppas du hittar fina hem åt dem Glad

LinneaJohaanson
0

Hej! Är ev intresserad av fire and ice! Vart i landet finns han? Hur mycket kostar han? Har haft kaniner sedan 2001 och fött upp kaniner för utställning sedan 2008. Hoppar även mycket med mina men har lagt kaninuppfödningen på is och föder numer upp guldhamstrar! Vill dock fortsätta hoppa och söker därför en liten hoppis!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Myrra
0

Är också ev intresserad av Fire and ice,beroende på transportmöjligheter.

Ska ni möjligtvis uppåt landet? Malmköpingsutställningen den 26 maj

t ex?

Eller Västerås,Örebro och däromkring?

MVH
MyrraGlad

Bokdungen
0

Linnea: han finns i Skåne. Pris: 250:- Glad

Myrra: Tussilagons kaniner brukar åka upp till Stockholm ibland, hon kanske åker förbi? Glad

Myrra
0

#4 Är det Tussilagons kaningård du menar?

Heter hon Louise,så det är rätt person vi talar om?

I sånna fall kan jag ju mejla henne och fråga om hon kan tänka sig en transport.

Jag mejlade dig förresten för flera dagar sedan och ställde lite frågor om kaninen,kom det mejlet aldrig fram?

/Myrra

Bokdungen
0

Myrra:

du får gärna prova att maila igen nina@bokdungen.se :-).

Ja det är Tussilagos kaniner (Louise) jag menar :-).