Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 974 ggr
Clariiz
0

(S) Lejonhuvad teddyhona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en renrasig lejonhuvad kanin med teddypäls till salu. Hon är garanterat teddy, och kommer inte fälla av. 
Hon är född 28 Juli 2011, och fyller alltså 1 år i sommar.

En ganska liten tjej på ganska exakt 1 kg, lite tunn men hon äter bra och är avmaskad så jag antar att det är hennes kroppsform. Hon är väldigt snäll och lätthanterad. Borstning och kloklippning går hur bra som helst.

Jag säljer henne eftersom det helt enkelt inte klickar mellan oss. Hon är otroligt söt och charmig och det är därför jag behållt henne, men jag känner inte lika mycket för henne som för mina andra kaniner.

Jag säljer henne för 300 kr eller byte mot teddyvädur (om bytet känns bra för båda parter.)
Hon finns i Eskilstuna, men jag hjälper gärna till med transport landet runt.
Hon är blå zobel.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Zakarias
0

Hur kan du vara säker på att hon är helteddy? vilka är hennes föräldrar? :)

mandyosv
0

Fixas transsport till Kungsbacka så köper jag henne

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

Clariiz
0

#1; Pappan är teddy, har är 3 år och pälsen är finare än någonsin. Hon är kopia av sin pappa (lite mindre, och lite längre päls) och jag skulle bli oerhört förvånad om pälsen skulle falla bort. Hon har också andra teddysläktingar.

#2; Lägg ut annons på djurtransport så ska jag höra med uppfödare i min närhet om de ska åt det hållet.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Lina R
0

Jag är absolut intresserad!!! Kan betala mer än 300kr.

Precis vad jag letar efter! Hon kommer i sådana fall att gå i Avel för dvärgteddy.

Kan hämta i Alingsås på utställningen där, eller om du kan ta henne till Stockholmstrakten 2 juni (det är nån utställning där som Petra ska på).

/Lina R

Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se

Clariiz
0

#4; Vet inte riktigt vart allingsås ligger? Blir svårt för mig att få henne till stockholm den 2:a. Ser helst att hon hämtas på plats så jag får träffa köparen. Eller att vi pratar en del innan.
Till stockholm kan jag få henne, men det är någon veckodag och då hon åker med en lastbilschaffför är det omöjligt att veta exakt vart hon kommer befinna sig vid vilken tidpunkt.

När är utställningen i allingsås?

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Lina R
0

Den är 7-9 juli, stor kaninfestival utanför Göteborg =)!

Jag ska vara där från kvällen den 6e till dagen den 9e.

/Lina R

www.ronnbacks-kaniner.se

Clariiz
0

Till göteborg ska jag inte i alla fall.. vi får lösa transporten på något annat vis i så fall :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Lina R
0

Om du vill "träffas" så kan vi ju ta det via msn eller liknande, jag kan fota från kaningården och sånt och mmsa om du vill det.

/Lina R

www.ronnbacks-kaniner.se

Clariiz
0

Skicka ett pm! :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com