Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 586 ggr
Jesperlinden97
0

Vänja honom vid min röst.

Hade tänkt att vänja Melini vid min röst mer, men problemet är att jag känner mig så dum när jag pratar med honom… haha…. kan man sjunga istället?? xD Hade varit så mycket enklare x)

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[MiniPim]
2

Jag pratar med mina kaniner och jag struntar i dem som är omkring mig. Satt och kelade med MiniPim ute och pratade med honom och lådsades att han svarade tillbaka med bebisröst så sitter grannen där och solar och glor på mig. Sjung du, men känn dig inte dum! :P

Vincent...
0

sjung inte opera bara för att när det är för högt kanske du skrämmer kaninen, istället för att du vänjer denSkrattande

HAHAHAHAHAHA…..

LMTninis
0

Jag sjunger alltid för mina kaniner Oskyldig Tycker oxå att det känns lite konstigt att försöka föra ett samtal med någon som inte svarar ;p

♥ Hälsningar Evelina & Finaste kaninerna ♥

~ Blogg: Laoop.tk
~ Hemsida: Laoop.weebly.com

[TeamGolden]
1

ahah ojdå, då är jag nog stämplad som en dåre Oskyldig

Jag pratar ALLTID med Ruff, skulle kännas konstigt att bara gå och hämta honom ur kaninhuset utan att säga ett ljud ;)
Jag låter alltid överglad när jag ser honom varje morgon, haha fast jag frågar honom ju inte grejjer som jag liksom typ vill att han ska svara på utan det kan mer låta ''Godmorgon älskling, är du trött idag, ja det är du va? ja lilla vännen hur mår du, är du hungrig?'' haha om nån hör måste dom ju tro att jag är helt galen! 
Fast sjunga, jo när jag tänker efter gör jag ju det med! :p hahah!

[EllenAlicia]
2

brukar inte heller prata med mina knaienr, känns konstigt, dom svarar lixom inte xP men jag brukar sjunga och så hehe

BamsePower
0

jag pratar med mina kaniner varje dag :)

Katten_
0

Pratar alltid med kaninerna, med lite bebisröst ibland oxååå :)

precis som med mini pim låtsas jag de svarar me bebisröst :P

/Christel & kaninerna! Glad

Eriikaa
0

Jag pratar alltid med Puff, det skulle kännas väldigt konstigt att inte göra det. xP Jag tycker det är helt normalt att göra det. :)

~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.

Tova.O
0

Jag brukar alltid prata med Theo. Brukar typ säga  Godmorgon lilla Theo, är du hungrig? Jaaa kom och gosa med matte med bebisröst, hahah ;)

“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth

Jenna_Nord
2

Pratar både med min kanin, mina katter och mina hundar! :) Precis som #4. Tycker inte alls de är så konstigt :)

Men min mamma är nog värst när hon ska prata med katten.. Ungefär såhär låter de då..
"Vill du ha skinka, är du sugen på lite skinka? Kom så får du lite skinka, Vill Lolly ha skinkaa, ja de är väl klart att hon ska ha skinka!"

Mvh Jenna

Stiinisen
0

Sitter jämt och pratar med mina kaniner mwed bebis röst! ^^'
Även om grannarna är ute , de vet redan hur jag är bland mina kaniner! xD

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

Faylinn
0

Nu har ju inte jag någon kanin ännu, men kommer garanterat att prata massor med lillen så fort jag får hem honom! Skulle kännas konstigt annars. Har hund sen flera år tillbaka och henne pratar jag med hela tiden Glad

thehalfbloodprincess
0

jag pratar också med min kanin med väldigt ljus bebisröst, haha :D

Lina R
1

Hahaha jag pratar med mina som en galen kanintant =D.

Ganska lågt och mjukt i röstläget.

/Lina R

Rönnbäcks Kaniner, registrerad kaningård #119 i SKAF
www.ronnbacks-kaniner.se