Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 737 ggr
[MiniPim]
0

OT - Komedi filmer

Hej!

Haha, nnu vill jag ha lite filmtips :-P Vill ha äkta komedi inte skräck eller romantik osv .. komediii

**Glad **

[Tilde]
0

Death at a funeral

21 jump street (superkul!!)

The inbetweeners

Några av de roligaste filmerna jag har sett i år :)

dermot
0

Yalla Yalla och Cops ;)

AHHA neej… men jag tittar typ aldrig på "ren" komedi, blir typ bara blandat med skräck och romantik xP

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[sstorm]
2

Baksmällan, både den första och andra filmen… sjukt roliga men man måste tåla grova skämt

[Tilde]
0

#3 Tycker tvåan var bättre! men ja, ganska mycket sex och droger osv. :P

[sstorm]
0

#4 jag tyckte med 2an va bättre tills jag såg om 1an, då ändrade jag mig ;)

minaninar
0

Bringing down the house. Skrattande

Mickey Blue Eyes. Asrolig bitvis.. det finns delar av den då jag ligger dubbel fast jag sett den så många gånger. Visst romantik finns där.. men jag tycker ändå att komedin är större i den.

Mrs Doubtfire. Fantastisk.

The Birdcage. Asrolig.

The Wedding Crashers asrolig heheheheh

Rush Hour (visserligen komedi blandat m action?) o annat m Jackie Chan

Asså är det inte action så finns det nästan alltid lite romantik med i storyn… ? Men det är inte det viktigaste. Mrs Doubtfire o The Birdcage är mest befriade från romantik. Men i de andra är det bara en bisak..Flört

The Blues Brothers (dessutom massa cool musikCool) garanterat romantikfri!

Jag gillar filmer med Bröderna Marx - också garanterat romantikfria.. (utom att nån bifigur kanske har romantiska problem som bröderna "hjälper" honom med.. :p) D finns många.. En kväll på operan, Duck soup, en dag på kapplöpningarn.. osv.

Hot Fuzz har jag själv inte sett men den sägs vara jättekul!

Glömde: Priscilla Queen of the Desert… också garanterat romantikfri haha

[Tilde]
0

#6 Rush hour är superkul :D

Filmerna jag tipsade om innehåller inte så mycket romantik/skräck-akrigt. Death at a funeral - visst finns det kärlekspar med, men det är absolut ingen romantisk komedi. 21 jump street - lite action är med, men på ett underhållande sätt! The inbetweeners - handlar lite om kärlek, men inte direkt den typiska romantiska komedin Flört

minaninar
0

Jag glömde Monty Pythons The Holy Grail ( i den finns också en monsterkanin: the killer rabbit hahah)

Också annat av monthy python är kul, A fish Called Wanda är superkul

[Tilde]
0

#8 (Oj vad jag svarar på inlägg här) Älskar den scenen med monsterkaninen i Monty Python! Skrattande

Sen får vi inte glömma klassiker så som Borat, The white chicks, The hot chick, osv.

[Juliaammouri]
0

american pie!
Så himla awsome!!!!

BusBella
0

Älskar komedi! Men mest med romantik och lite annat i. Några av mina favoriter är The Wedding Crashers, Baksmällan 1&2 och Due date.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla