(S) Lämnad kaninhona
Hej!
Förra veckan lämnades en Kaninhona utanför mitt jobb i en transportbur.
Det är en vit rödögd Lejonhuvad kanin, över året. Snäll när hon väl sitter i knät men verkar ovan vid det. Verkar bara ha suttit i en bur hela livet, troligtvis utomhus då hon hade väldigt tjock päls.
Så fort jag tar ner henne på golvet får hon lite panik, har jämt buren öppen så hon kan hoppa ut men det gör hon aldrig.
Så hon behöver lite socialträning, och mycket kel då hon hittills inte verkar ha fått det. :(
Kan tyvärr inte ge henne detta då jag själv är allergisk.
Hoppas rätt hem finns där ute åt lilla sötnosen, hon förtjänar ett bra hem. <3
Jag har döpt henne till Snövit, men det går ju naturligtvis att ändra.
Ska försöka fixa en bild på henne.
Hur sjutton kan man bara lämna en kanin så där, hoppas du hittar ett bra hem åt henne.
Vars finns hon?
# oj det glömde jag visst :/
Stockholm bor vi :)
aww skulle gärna om jag hade haft plats!:(
Hur kan man göra så
Om du ska upp till norrland något så kan hon få komma hit!
fixa gärna bild, jag blir så ledsen av att höra sånt här, att jag nästan släpper tanken på att köpa en till kaninunge och bara vill ta hem alla stackars övergivna djur, skulle så gärna, men först vill jag se bild. och som sagt är jag inte alls säker, men i min lilla kaninfamilj (just nu bara en kanin) finns det alltid plats för en till <3
#6 ska försöka fixa en bild ikväll, jobbar sent. :)
Men va…? SÅ hjärtlös kan man inte vara.
Hände min pappa, dem lämnade en dräktig hona vid hans jobb och ingen ville ha hem den så han fick ta hem den och jo, den hade ingen bra miljö så den bet ihjäl alla ungar.
Meningslöst, hoppas du hittar en bra ägare 
Helt sjukt… Är den märkt? I så fall går det kanske att spåra ägaren. Vore kul att höra vad h*n har att säga till sitt försvar…
#9 När du skrev det började jag tänka på fuskbyggarna, borde finnas något program ''lämnade kaniner'' så spårar man upp ägarna.
#9 nej hon är inte märkt tyvärr.. Idag hoppade hon iaf ut på golvet för första gången :) Så hon gör små framsteg :D
#11 Synd…
Men skönt att hon verkar må bra i alla fall.
Det är okej!
Jag bor fresten också i stockholm så ju kortare transport väg för henne kanske är bäst :)
Men som sagt är jag inte säker än :)
Gud vad söt!
Vilka oansvariga, otäcka människor som bara dumpat kaninen sådär! :@
Fint att Snövit i alla fall fått en fristad hos dig, TS :) Hon är ju helt bedårande söt, så man smälter!
Vilken sötnos! 
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
Hjälp så söt, om ingen visar sitt intresse så tar jag henne gärna. Jag tar första flyget till stockholm
Herrrrregud vad söt!!!! :D
/Christel & kaninerna! 
Jo hon är helt underbart söt. :)
helt underbar, jag ska snacka med mamma, hoppas hon går med när hon ser bilderna! 
har en till som är intresserad nu. :)
vad bra då! :) #23 så får hon ett nytt hemsis :P (hem) :P
/Christel & kaninerna! 
tyvärr, mamma tjatar bara om att jag istället ska köpa kaninunge..
hoppas du hittar ett fint hem åt henne!