Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 477 ggr
Ändast_kaninavel
0

(S) Söker ett hem akut

Som rubriken lyder så söker min hane ett hem! Har lagt ut en annons som har legat ute i typ en vecka nu men innan det har en annan snnons legat ute i typ flera månader! Är det ingen som vill ha honom? Han kan till och med bortskänkas om det skulle göra saken bättre men jag vill gärna ha en slant för att jag tycker att det är han värld. Vad är felet? Ska jag ändra något? Här är iaf annonsen på blocket, mer bilder kan skickas och en film men då får ni nog maila mig på bea98@live.se här är annonsen: http://www.blocket.se/stockholm/Utvacklingsbar_hopphane_40452452.htm?ca=11&w=1

Vill sälja honom för att jag inte känner att vi har något band mellan varandra… Vi har inte hittat varandra och han är inte så tam men han har aldrig bitits eller varit elak på något annat sätt i hela sitt liv, och skulle aldrig göra något heller!

Vill du ha/köpa honom?

Vincent...
0
lägg ut en en annons på :
  1. kaninhoppning ifokus
  2. omplacering ifokus
  3. dvärgkaniner ifokus
  4. sätt up lappar i kvarteret du bor på
  5. häng upp lappar på mat affärer

HAHAHAHAHAHA…..

minaninar
1

Han är underbar. Eventuellt kan du formulera om vissa saker. Det står

En blyg och livlig kille som skulle passa perfekt som inne kanin då han blir lugn och stabil och "tamare" inomhus!

Jag får intrycket att han är lugn och stabil redan. Som innekanin skulle han bli tamare? Om så tycker jag du ska skriva det så det inte låter som att han kommer bli lugn o stabil inomhus? Om det nu inte är precis så det är? Livlighet är ju inte samma som instabil eller?

Jag skulle nog inte gå in så mkt på hans problem vid hoppning. Det beror på, om du bara vill sälja till någon som redan är kunnig inom Kaninhoppning o är proffsig. Då är det kanske bra info. Men jag skulle kanske vänta med att nämna de problemen tills en intresserad köpare dyker upp och frågar lite mer. Inte för man ska vara oärlig, men det är ju inget som har att göra med hans hälsa el dyl. Dessutom kanske de problemen inte skulle komma med annan förare? (asså, jag säger inte att det är du som är probl.. jag menar bara att de inte behöver stå i annonsen). Alla annonser där det står mkt om "baksidorna" tror jag gör folk osäkra.

Tex om man har ett bord med olika märken av användning kan man skriva att bordet Bord i god kondition med vissa spår av användnign el dylikt. Men om man skriver: fint bord, men på bordet finns ett märke efter en varm kastrull.. och på benet ett hack efter att vi spelade innebandy i köket.. och när jag var sur nångång stack jag kniven i bordet, så det blev ett litet hål och så är det några blåbärsfläckar som inte går bort, men bortsett från det är det fint och i god kondition. Man skriver inte sånt i annonsen, när köparen frågar eller ber att få se foton.. då kan man ta upp det. Det är mer att när man beskriver allt det där, så låter det som ett kasst bord, fast det inte behöver vara det. Jag vet inte.. Så tänker jag.¨¨

Jag tycker din kanin är underbar. Om det inte är för dyrt skulle jag lägga in någon söt närbild på hans ansikte, eller typ nån närbild eller i famnen eller nåt sånt. Jag skulle kunnat tänka mig om jag inte hade en hane redan och inte kan ha två. :(

Jo förresten, man kan skriva nåt om hälsa kanske, att han inte har några problem. Om han är försäkrad eller inte etc.

Bara lite förslag. :D

Ändast_kaninavel
0

"2 tack så hämst mycket! Det här var typ av den informationen jag behövde, dock kan jag inte ändra den förens om några dagar men jag har hört dina ord! ;)

Han är varken vaccinerad, försäkrad eller chipmärkt. Bara en undebar kelhane som tycker om att hoppa  men jag har inte haft tid att utväcka hans hoppteknik på grund av tidsbrist och brist på hinder.

TACK!