(K) Japantecknad dvärgvädur
Jag letar efter en renrasig japantecknad dvv hane (Gärna svart/vit! men övriga går också bra).
Med stamtavla eller härstamningsbevis.
Jag bor i halland men gör inget om jag får köra en bit!
Det gör heller ingenting om han är nåt år :)
Tänkt till Avel till mina två dvv japantecknade flickor :)
Någon som har eller vet någon som har en pojk till salu? :)
Tack på förhand!
Har för mig att www.stjarnornas.webs.com har någon unge till salu :) Vet dock inte om det var Hona eller hane?, men jag såg en g/s ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
åh tack! ska kika! :)
Vet dock inte om de är wienertecknade eller ej, men det får du fråga ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ja, jag såg också det :( Skulle själv vara intresserad av honom :) Men såg också Latjo, han var en supersöt en :)
// Anka
Jag har en Japan i en kull som just nu är 1 dag gammal.
Vet dock inte könet då den ännu. :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Det var han verkligen! :)
#6 Oh va spännande :)
#8; ah ^^ Bor nere i Skåne så det är ju inte jättelångt ifrån Halland.
Japanen(som den heter just nu) är den största i kullen ;D
-' Malin Hultman
#9 Nej det e det ju inte, jag kör dessutom igenom skåne litegrann ibland, då min mamma m. familj bor i blekinge :)
hehe okej :)
#10; okej, :)
Men kan nog kolla könet om ca. 2 veckor :)
-' Malin Hultman
#11 jag väntar med spänning! ;)
Kan du vänta tills våren? :)
För jag kommer nämligen få en dvv kull till våren.
Där kan det komma g/s japan, svart, madagaskar i wienerteckning, men även enfärgat och vit b/ö. :)
Här är en bild på blivande mamman Sally :)
#11 en fråga av ren nyfikenhet :)
Är inte Dell och Bentley lejondvv?
#14; nej de är inte helt renrasiga. Dell's mamma är ex. teddyvädur och hennes pappa är rex vädur :) Men förra sommaren fick de 2 dubbelmanade 2 korthåriga och en lejon :)
Så de är ju inte helt dvv utan få några långahårstrån som Bentley(bild) skulle jag tro :)
-' Malin Hultman
Jag väntar en kull nu runt den 22 där det bland annat skulle kunna komma japan (även wienerteckning samt brokat väntas).
Mamman till kullen heter Lycka och är normalpälsad pappan heter Pi och är rexpälsad. Ungarna kommer att bli rexbärare och det skulle ev. kunna komma rexpälsade det beror på om Lycka är rexbärare. (Hon kan vara det)
Det går att ställa sig i kö för kullen, vilket inte är bindande. :)
Se mer info på hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com
Se längst ner på till salu fliken för information om kullen samt titta gärna in och läs om föräldrarna! :)
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
#13 nej vill avla på dom innan dom är ett år. Det blir dom i april :) jag måste bara fråga! Varifrån kommer din söta lilla Sally? :)
#16 va spännande! ska kika! :) då e det bara till att vänta o se nu då :)
#18 Ja! Det är bara att hojta till om du skulle vilja stå i kö för en unge! Som sagt är det inte bindande. :)
#17 hon kommer från Skogsdungens kaniner i blekinge, hon har en kull nu med sex små söta bebbar, vita, madagaskar wiener (som Sally, fast bläs) och gul/svart japan! :)
#19 jag är intresserad, men inte utav en rexpälsad utan bara om det blir normalpälsad :)
#20 Hon är det ja! När jag satt o letade flickor så hittade jag henne o systern, SÅ söta! Men båda var ju då tingade :( ;) Ja jag såg detta, känner du henne? Jag tyckte den lilla japanen såg himla söt ut" Skulle ju vara fint om det va en pojk! :) Jag har alltid så otur att nör jag hittar en unge o blir tok-kär så e det "fel" kön, redan tingad eller alldeles för långt bort :P
#21 Ja, och nej, jag har träffat henne två gånger, när jag då hämtat kaninerna, hon är väldigt trevlig, ja, den är helt underbar, får hoppas att du har tur denna gången! :)
#22 Oki :) Ja får hoppas det! :)
Kogatans har två st japantecknade hanar
Mvh Linnéa
Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com
#21 Okej, men vill du att jag ska skriva upp dig för en japantecknad hane på kölistan? :)
Oj inte varit inne på ett par dagar nu… Men tack #24 :) o ja #25 det får du hemskt gärna göra! :) hur går det förresten? Ha det kommit några bebisar än? :)
#26 Då gör jag det! Men vad heter du? :)
Idag föddes ungarna (mer info om dem kommer om någon dag, kommer göra en egen tråd om dem då) 5 st ser ut att vara japaner! Två av dem är rexpälsade! Men var du intresserad av en normalpälsad?
Jennifer Johannesen :) Åh va roligt! :) en normalpälsad ja :)
#28 Tänkte höra om du fortfarande var intressread av en unge då jag ska släppa ungarna för tingning nu. Två av de japantecknade normalpälsade ser ur att vara hanar dock är jag lite osäker på den ena. En av dem är svart/gul japantecknad och den andra är svart/gul japantecknad manteltecknad. Båda är mycket fina! Hojta till om du vill tinga en!
Först en bild på den helfärgade ungen, dennes kön är jag något osäker på men tror att det är en hane.
Den manteltecknade
#29,30 Tack, men jag avstår nog denna gången. Men dom va skitsöta!! :) ursäkta att svaret har dröjt så!
#31 Okej, tack då vet jag! :)
hej, du har säkert hittat din hane, googlade på japantecknat och hittade den här tråden. Jag har en svart vit japan hane till salu om du mot all förmodan inte hittat någon ännu ;)
alltid kul att hitta någon mer som gillar dvv japan
titta in på min hemsida,