(K) Rexpälsad(ev. satin) Dvärgvädur
Söker en rexpälsad med satinpäls eller SB.
Jag vill att de ska vara en kull som kommer senare i år.
Är ute efter en hona i någon utav färgerna Havanna, Madagaskar, blå eller japantecknad. Den ska vara/bära på wienertecknad och blå ögon, har inget emot om den är vitörad.
Jag letar bland planerade kullar då jag vill veta hur föräldrarna ser ut då jag vill ha en kanin med bra kropp samt öron.
Jag finns nere i skåne så helst inte för långt om inte transport kan ordnas.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Hej,
Jag ska hämta en hane och två honor nu i helgen som kommer få kullar förhoppningsvis senare i år.Hanen är viltgul wienertecknad normalpälsad rex- och satinbärare ifrån Tyskland, en hona är satinpälsad svart/vit wienertecknad och andra honan är satinrex havanna gul vitörad. Du kan skicka ett mail till mig via våran hemsidan så skriver jag upp dig på intresselistan om det kan va interessant.
www.nossanskaningard.weebly.com
Mvh/Mariëlle
Hjärtliga Hälsningar Mariëlle och Janine Bos
www.nossanskaningard.weebly.com
Jag funderar ju på att para lilla Francine och Fransisco igen detta året. Finns en hel del wienertecknat och blåa ögon i släkten på båda sidorna.
Transport ner till Skåne är inga problem.
Bara att höra av dig om du är intresserad 
Hej!
Min satinhona fick en kull den 12 maj, hon har väldigt bra öron och fin kropp, även pappan har runt och fint huvud för att vara dvv rex.
Har även två andra honor som förmodligen väntar kullar.
Har dock inga nya bilder på någon av kaninerna men kan försöka fixa det om du skulle vara intresserad
Mvh Linnéa
Hagalund´s kaniner - uppfödning av dvärgvädur, teddylöwen & dvärgvädur rex
www.hagalundskaniner.weebly.com