Söker bilder på torkning
Hej igen allihopa,
nu behöver jag er hjälp igen! Det är nämnligen så att jag skriver om att torka växter till kaninmagazinet.se och skulle behöva bilder på torkade örter/växter samt hur det kan se ut när man torkar i ugn. Glöm inte att skriva vad du heter och din hemsida/annat om du vill att vi skriver det under bilden.
Putt
Varför torka i ugn när man bara kan hänga upp dom att lufttorka? Många näringsämnen förstörs vid upphettning.
Jag kan fota mina groblad som hänger på väggen i fönsterkarmen, nästan klara nu ^^ dock inte i ugn, men ni kanske vill ha lufttorkning med?
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#1 för att det finns folk som torkar så, påpekar att det är onödigt energislöseri, men det finns.
#2 Vore bra! Har som lufttorkar på nät, men inte upphängt!
#5 har du bild på det och vet hur det fungerar så tar jag med det också! :) Tänkte annars bara ha med de vanligaste sätten att torka på
#2 Hur går det med bilden :)?
Har en halvbra bild på torkade maskrosor…
Nadja Nordberg - http://smasotaniner.blogspot.com/
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#6 Hehe… återkommer senare ikväll ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Här är en bild:) blev inte så bra, kasst ljus and so on..
Men i alla fall så har jag fäst groblad med vanliga knappnålar på en vägg (i detta fall i fönsterkarmen) och låtit torka i ett par dagar, och voilá!
Annika Helgesson, www.stengardens.weebly.com
// Anka