(K) Transportbur, hona m.m.
Hejsan!
Jag söker en transportbur helst två som finns i stockholm helst nacka eller till och med på värmdö. Jag söker också en hona och ev en stor utebur (årentom) bur. Jag måste även bli av med min hane, vill du hyra för senare köp eller bara hyra eller köpa direkt? Här är min hemsida: www.123minsida.se/kaningardeningaro Maila mig för mer info och mer bilder om du vill ha.
Maila gärna mig på bea98@live.se (honan ska vara renrasig helst dvärgvädur och ha stam)
Ändrade rubriken då den dels inte följde våra annonsregler och dels då det inte ska vara stora bokstäver i en rubrik.
du är så himla dryg!
#2 Ursäkta mig men nu får du ta och ge dig, du är ju dryg själv. NinniH är Medarbetare här och hon vet vad som är rätt och fel, men det vet inte du.
Du går runt i andras trådar och skriver att dem är dåliga osv. och det tycker jag du ska sluta med.
visst men du vet inte hur hon går mig på närverna, visst du jobbar här osv, men sluta lägg dig i saker som inte angår "ditt arbete" jag säger bara att hon ska lägga sig i vid minsta lilla sak. (och jag slår vad om att hon kommer påpeka mitt "beteende" nu. Så irreterande! Kan du bara låta mig va!? Jag försöker bara att trivas på denna sida… Men du bara förstör! oCH ALLA NU SOM KOMMER OCH SVARAR OCH HÅLLER PÅ NinniHs SIDA KAN GÅ OCH T* SIG! VILL INTE HA NÅGO MED ER ATT GÖRA NÄR NI BARA ÄR DRYGA! FÖR JAG SÄGER/PÅPEKAR BARA VAD JAG TYCKER OCH SKRIVER!
J*vla stalkers!
#4 Isåfall går hon mig också på nerverna, hon tar bort när man skriver med stor bokstav och det står i reglerna. Du kanske kan ta och läsa reglerna innan du skriver något.
Nej det är inte ett skit irriterande, hon gör det hon ska. Om hon inte gör sitt jobb så kommer hon inte vara Medarbetare längre.
Omoget och onödigt att svära, du har ju tyckt att när jag blir sur så är det något stort problem med mig så.
Och nej jag jobbar inte här, men jag försöker hjälpa till och alla har tillstånd till det.
Kan du sluta lägga dig i! Du bör också hålla dig till reglerna och hålla dig till ämnet!
#7 Nej, det kan jag inte. För du lägger dig i i alla mina saker, och säger åt mig att sluta då har jag tillstånd till att säga åt dig också.
Bara lägg ner så kan jag försöka se om jag kan hjälpa dig med något :-)
ok, för det fursta lägger jag mig inte i vad du gör… Men visst vi glömmer och alla slutar att vara dryga med varandra/mot varandra.
Kan du hjälpa mig eller inte!?
#9 Förstår inte om du söker transportburar eller transport..?
Men jag ska få en kull runt 29onde Maj, är du intresserad?
Väldigt söt kanin du har! Jag har transportburar tillsalu så du kan PM.a mig om du är intresserad. :)
Ang. eran lilla diskution som verkar vara avslutad så kan jag väll säga att jag inte borde bry mig då jag inte är Medarbetare på KIF men det finns ingen anledning till att börja svära och vara otrevlig. Allt som skrivs på KIF är medarbetarnas jobb. Det är ju för våran skull som dom ändrar bl.a. rubrikerna och flyttar runt bland kategorierna. Det är ju knappast för att dom vill vara jobbiga utan för att det ska bli lättare för alla på KIF att hitta bland djungeln av trådar. Jag tror inte att NinniH medvetet skulle "gå dig på nerverna" då det ingår i hennes jobb att ändra rubriker o.s.v. Sånna här diskutioner kan nog egentligen tas via PM då det inte hörde till ämnet. ;)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Allt vi gör som Medarbetare här inne på sajten är volontärt, dvs vi gör det på vår fritid. Anledningen till att vi gör detta är för att det ska finnas struktur och så att medlemmar trivs. Reglerna som är uppsatta finns av en anledning och det är inte för att jävlas. Samtycker man inte till reglerna så står det en fritt att lämna sajten, då det är frivilligt att vara här. Har du något att säga mig, så ta det via PM istället.
#12 jaj, visst i PM.
Nej jag söker någon köpare till Skutte och om han blir såld söker jag en hona med stam, och så söker jag transportburar (Allt detta ska finnas i Stockholm!)
Tack
#13 Som jag sa säljer jag transportburar och jag bor i sthlm. PM.a vid intresse.
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!