Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 2023 ggr
AkaiTsuki
0

Första kväll med matta

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Akkio verkar inte lessen över att ha detta nya utan mer intressant men han var lite osäker först

//Joanna

AkaiTsuki
0

~~

//Joanna

AkaiTsuki
0

~~

//Joanna

Katten_
0

Fin! :)

/Christel & kaninerna! Glad

AkaiTsuki
0

Sista bilden för ikväll, hoppas det går bra :)

Gör det på en helg ifall att han inte uppskattar mattorna ^^

//Joanna

AkaiTsuki
0

hehe han har börjat gräva på dem nu ;) Så nu får vi se hur det går men han markerade dem bara med hakan och fortsatte vidare. Blir nog att sluta med dom om han börjar käka på dem

//Joanna

natha-mjau
0

ja, det tycker jag med.
men det är ju en liten förändring för honom :)

AkaiTsuki
0

Han har också bajsat utanför som jag tog  och la i bajslådan men han hade kissat i bajslådan iaf :)

//Joanna

natha-mjau
0

#8 okej :) det problemet hade jag.
maja bajsade nästan jämt utanför.

AkaiTsuki
0

Jo men har lagt toa på större plats, hans kisslåda och en kattlåda, så han har bajsat utanför med mening

//Joanna

Zvintos
0

Bajspluttar utanför får man nästan räkna med oavsett. Även mina renligaste honor kan lämna enstaka pluttar utanför. Pluttarna är ju också ett sätt att markera på, eller lite som ett visitkort.Tungan ute De är ju åtminstone lätta att sopa upp. Så länge de kissar i lådan brukar jag vara nöjd.

AkaiTsuki
0

#11 Jo men detta var en hel hög och han hade sitt luriga i blicken :)

Också nöjd när kisset är i lådan eftersom det är lätt att sopa upp bajspluttar men inte så lätt att sopa upp kiss :)

//Joanna

Graden91
0

Vad söt han är!!

En av mina kaniner har också sånna mattor och toalåda, och de går jättebra! :)

.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.

🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎

AkaiTsuki
0

Hehe trevligt bajsig morgon om jag får säga det

Fick dock sopa och lägga det i bajslådan eftersom vi skulle få besök ^^

Bild på när jag hade vaknat och fick se;

//Joanna

AkaiTsuki
1

Men han har varit redig och kissat på Preeeeeeeecis samma plats som vanligt i toan ^^

//Joanna

Hell
0

Haha, Hugo gjorde samma sak. ;) Inte gått utanför toan en enda dag förns mattan var på plats. Det gillades inte! Då blev det en liten hög och en liten pöl utanför. Sen har det inte vart nåt problem alls, men han verkar inte gilla att sova på mattan så kanske tar bort den helt. :)

Vilken jättefin kanin!

På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr

AkaiTsuki
0

#16  Heh, denna är en skvättare så han skiter i om han kissar utanför buren men inne i buren är det toan som gäller ^^

Tack :)

//Joanna

MaxL
0

Oooh vad är det där för ras??

AkaiTsuki
0

#18 Han är en rexkanin ^^

//Joanna

MaxL
0

Okej, enormt fin!

AkaiTsuki
0

Hmm Jo nu är det så att han börjat "käka" på mattan, just där vattenflaskan drippar lite. Han har gjort så på mattan som är under i kanten också

Vill ha eran åsikt! Tycker ni jag borde vänta lite eller ska jag ta bort den?

//Joanna

AkaiTsuki
0

Ingen som har en åsikt? ;/

//Joanna

Hell
0

Jag tycker du ska vänta, om han inte har bitit en massor mer nu vill säga. :) Du kanske kan testa helt utan matta?

På hillevill.wordpress.com hittar du fina bilder och roliga äventyr

AkaiTsuki
0

#23 Nej eftersom att du ser på bilden det är en plastbur, med plastbursbottnen bara ramlar han och har sig isf och riskerar att bryta benen

//Joanna

AkaiTsuki
0

Äsch fungerade inte så bra så fick byta till spån vid midnatt idag (Han hade fört kaos när jag va på en sen bio…)

Han är väldigt glad över att han vann denna kampen men vill verkligen inte han ska bli dålig av att käka mattor.

Detta var mattan han käkat mest på och även på kanterna  och som sagt det var i midnatt jag bytte så jag tog kort med mobilen istället ^^

//Joanna