Vad kan det vara för någonting?
Min, eller snarare hela familjens, lilla kanin på snart 5 år har fått en rosa knöl vid svansen/rumpan. Knöl och knöl, påminner om en prinskorv.. (Har inte tillgång till varken mobil eller kamera för tillfället som jag kan koppla till datorn, så därför kan jag inte lägga ut bild!)..
Min pappa är i Norge och arbetar, nästintill heltid, men kommer väl hem någon gång nu framöver och då ska vi (om det inte blivit bättre) ta henne till en veterinär. Inte bra att vänta, jag vet… Men det är inte det de handlar om nu, utan nu är frågan, känner någon av er igen denna prinskorv-liknande sak?
Hon äter, rör på sig osv som vanligt!
Kan vara tumör, måste nog tas till veterinären. Kan sluta illa!
#1: Ja, funderar också på tumör..
Vi ska ta henne till veterinär, höra vad han säger och är det tumör blir det nog en eventuell avlidning i vilket fall, för vi flyttar i sommar och kan då inte ha med henne. Och är hon nu sjuk så…
#2 Ta och ring och rådfråga, och det behövs nog att åka in och försök att göra det så fort som möjligt. Stackarn :( Lycka till, hoppas allt går bra.
#3: Pratat med mamma och hon vill gärna söva in henne oavsett vad… Borde bara vara konstigt för henne att komma till en annan person/familj efter 5 år med oss…. Hon är ju snarare uppfödd hos oss.. Men vi får se! Tack. 
#4 Ni kan ju först se om det är tumör eller något farligt, annars behövs det nog inte :)
Så lite så!
Jag brukar vakta en Springer spaniel ibland och han har en sådan där avlång liten "knöl" i nacken. Det är tydligen bara ett slags födelsemärke! Men kolla upp det utifall :) man vet ju aldrig..
#6: Fast vi har inte sett den förens nu… Men vi ska kolla upp det så fort som ..