(s) kaninungar i östergötland
Busiga bröderna Oden & Sleipner är snart redo för egna hem. Säljes var för sig eller tillsammans.
Oden
Är full med spring i benen, när han var liten brukade han och hans syskon sova på min mage men nu finns intressantare saker som att göra lustiga helikoptersprång rakt upp i luften eller börna för fullt i soffan! Oden är vänlig och van vid hantering, en kelstund är perfekt att passa på med i famnen! Oden är långhårig och har färgen blå gul japantecknad med vita tecken och blå ögon (wiener).

Sleipner
Är precis som sin brorsa lika fartfylld. Sleipner är den av dem tre i kullen som varit först, han är modig och har en stor portion nyfikenhet som leder honom på upptäcksfärder långt innan syskonen vågat. Han är van vid att bli buren och sitter stilla, här är han lättfjäskad till en kelstund! Sleipner är korthårig i färgen otter beige, han skiftar i vitt då han har vit underull, han har gröna ögon med rubinglans. Ingen synlig wienerteckning men är bärare.

Båda ungarna är vana vid hundar och även små barn, dem är hanterade dagligen och har nyligen flyttat ut till utebur för grönbete. Kan bo både inne och ute hos nya köparen. Leveransklara den 5:e maj då dem är 9 veckor.
Finns i Väderstad, transport kan ordnas dagligen till Linköping. Kan även ordnas till andra närliggande städer som Tranås, Norrköping, Motala. Kontakta mig via meddelande eller mail - micste@live.se
Pris 300:- var för sig eller båda två för 500:-
(köparen får med ett "startkitt" med foder som dem är vana vid och även strö om så önskas)
varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns
Bilder på deras utveckling
Oden, 7 dagar

12 dagar

15 dagar

23 dagar

Bilder på deras utveckling
Sleipner, 7 dagar

12 dagar (oden till höger)

15 dagar

23 dagar

Sleipner är tingad, Oden finns kvar.
Oden
/Christel & kaninerna! 
putt
vad för ras är oden?
Blandras, blir större än en hermelin men mindre än dvärgvädur :)
Jag är helt förälskad i Oden. Man får ju inte skriva söt i säljestrådar men, kände mig lite tvungen…
Okej, han är en riktig charmis! Säg till om du skulle vara intresserad :)
#10 Nej, inte för tillfället. Ska skaffa chillor, och Flash ska ev paras om vi får reda på om hanens ägare vet hans ursprung och så är det en massa annat jobbigt också.
åh, så gulliga
önska jag fick en
putt på söta Oden som möjligtvis är en "Odinna" :)
Haha :)
/Christel & kaninerna!