Kaninungar
Geisha väntar kaninungar runt dagarna, ikväll eller imorgon bitti :o)
Hon är på dag 30, vi får väl se när dom kommer! (:
Väntas bli svart, ev. viltgrått och ev. övriga färger.. får hoppas att någon blir wienertecknad, och med mycket vitt i sig.. :)
Hon boade förr förra veckan, dock inte med päls, pjuh! :)
Idag så var det förstört, så får väl se om hon bygger om direkt innan hon ska få (: Hon visar tydliga tecken på dräktighet, hon har inte ätit på ett tag..
Men ja, vi får väl se när dom kommer, blir väl snart! :)
spännande…
#1 ja, vi får väl se
hon är så otroligt fet, haha, blir väl ett par stycken! Ska bli spännande att se färgerna..
du får ta bider sen !
What doesn't kill you makes you stronger.
#3 klart! :)
får bara hoppas att det blir något..
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Spännande spännande! :)
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
Nu börjar det hända lite saker här ser jag!
Tittade till Geisha. Hon har gjort ett nytt bo, boat med päls, så vi får väl se! jag tittar till henne imorgon bitti innan skolan, tar med mig kameran direkt ut imorgon bitti så jag är beredd!
4 fina bebisar har fötts!
Ingen viltgrå eller svart, blev paff! 
3 blå och 1 japantecknad! är den japantecknade en hona, så stannar den hos mig!!
om jag kollat rätt.. 1 japantecknad är det iaf, den hade fina schackbrädor på ryggen :)
Bilder kommer efter 14.00! 
#7, Roligt! Lycka till med de små! :D
Kaninbebisar till salu! Kolla Sweet Teddy för mer info & bilder!
Kolla gärna bloggen, www.thelarsson.blogg.se ~
#8 tacktack! :) hon har tagit hand om dom hitills, så vi får väl se hur det går! :) skulle bli kul om den japantecknade fick någon annan färg än gul/svart ;)
Kan ju vara bra att tillägga att två av dom blåa ser ut att bli wienertecknade. Ser nämligen ut som att dom har fått en vit rand på pannan ungefär, nästan mellan öronen och lite ner på huvudet! 
Hoppas någon får vit nos i alla fall.
Vilka sötnosar! <3
Elin.
Uppfödning av lejonhuvad och lejonhuvad dvv.
#23 Ja, dom är riktiga små korvar! 
Intresserad kanske? haha!
Putt!
Putt! 
Uppdatering:
Gick ut igår och tittade till dom, såg då att dom blåa har gått från blått till svart!?
Har bara sett att dom är svarta från början och inte blåa och sedan ändrar sig till svart..
nya bilder kommer idag!
Jättesöta små korvar, gratta Geisha från mej. 
/ Kram Johanna & ninerna. ♥
Uppfödning av Teddyvädur m. winer i Söderhamn. Kiwis Kaniner ♥
#28 Ja, dom är söta! Det ska jag göra! 
Nice med sart!
Elin.
#30 njaa, är inte så värst pigg på svart :P inte precis den lättsålda färgen.
#31 Är det inte. Nehe. Men söta är dom ;)
Elin.
#31 Tror inte de är svarta isf :) Svarta är kolsvarta när de föds, så vitt jag vet :p.. Skulle chansa på zobel brun isf :P
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
#33 Mina svarta va ilf inte så ljusa som hennes så du kan ha rätt
Elin.
#34 Var de helfärgade :)? Alltså att hela kroppen var svart och inte "fläckiga" som dessa är :)?
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
Det är extremt stor skillnad på dag ett mellan dom "svarta" och en svart wienertecknad tös jag har här hemma. Hon var kolsvart som nyfödd, och var kolsvart redan dag 1, dessa små jag har nu ser ju blåa ut på dag 1 (bilden), och sedan blivit svarta? måste väl vara något som inte stämmer, eller vad är det!?
Bild på den svart wienertecknade honan, 1 dag gammal.
De brukar ändra färg rätt mke ^^ Mina mörka zobel bruna ser ut sådär när de är små :P O de blir väääldigt svartliknande när de blir större :)
Okey, om Ninni säger det så^^
#43 Okej. Hade en liten zobel brun tös som såg ut som den "svarta" gör på dag 1, efter flera dagar. Med tiden blev hon mörkare och såg svart ut, men skiftade i brunt.
Men ja, det är väl bara att vänta och se, tycker det är lite konstigt att de kan ha gått från blått till svart? de är ju kolsvarta som nyfödda om de är svarta.
Kollar man på bilderna som jag lagt in nu, så tycker jag inte att dom liknar den wienertecknade så värst mycket heller, de ser mer blåa ut i det svarta?
#44 jaa du, jag vet inte :P
#35 Svart wiener
Elin.
Alltså, ser man till genkoderna så ger gul/svart japan + blå mest troligt viltgrå och ev svart.
Men då tar man inte hänsyn till några dolda anlag alls.
Det kan alltid dyka upp annat om där finns dolda anlag. 
Som jag skrev i PMet så lär du se om ett par dagar ifall de börjar skifta färg och se mer zobel bruna ut.
En äkta svart brukar ju vara svart ända från födsel, de brukar inte se blå-aktiga ut.
Så troligen kan det vara något annat, ex zobel brun.
#47 okej, då vet jag det! :) tack!
Puttar
Kan ju börja med att uppdatera lite.
Var ute och tittade till dom, dom har börjat få sina V nu. De mörka ser inte helt svarta ut, de skitar i någon färg, men jag vet inte vad. Bad min mamma komma ut och kolla på färgerna också för att se ifall jag såg rätt, och hon sa samma sak.
Plus, att jag och min mamma märkte en sak. De är blåa i öronen?!
Puttar..
Den japantecknade är ju helt underbar :)
Spännande med kaninungar, tyvärr kan jag inte ha några själv här hemma :(
Kramar Linnéa
www.freewebs.com/torpetskaniner
Du måste lägga upp bilder sen när h*n blivit lite större ^^
Kramar Linnéa
www.freewebs.com/torpetskaniner
#56 klart jag ska! :o) ska bli spännande att se hur h'n ser ut sen… h'n får bara mer och mer svart på ryggen! :) fler schackbräden!
Så otroligt söta dom är 
#58 ja, dom är söta :o)
åh gudomligt söta
Elin.
#60 Ja, dom är superfina! :o)
3 zobelbuna och 1 japantecknad! :o)
Dom har blivit så himla fina!
De har öppnat ögonen, och de är så charmiga så! Deras päls är också fin, och de alla blir dubbelmanade. :) förmodligen får de både man och kjol!
Jag och min mamma har kollat könen och det ser ut att vara 3 honor och 1 hane, eller 2 honor och 2 hanar, vi är inte riktigt säkra än.
Fritt fram att lämna intresse!
Daylight, ser ut att vara en hona (lite osäker, kan vara en hane). Gul/Svart Japantecknad. Fin japanteckning, mycket fin kropp, kompakt huvud, korta och fina öron. Stannar..
Oh gud va söta ^^ Hoppas på att de får bra hem :)
#66 ja, de är så himla söta! intresserad kanske? :)
Ja, vi får hoppas på det!
Intressrad? haha alltid
Men kan inte ge något bra hem till en liten kaninunge just nu :( har redan så många djur.
Men håller tummarna för dig. Och så fina som de är borde det inte vara något problem att hitta kärleks fulla hem :)
#68 Det var ju synd! haha :)
vi har också rätt många djur, 2 rottweiler och resten kaniner.. (17 just nu, varav 10 ungar) 
Oj :O haha MMMM Mysigt med djur ^^
Hur många gånger ska man kolla till ungarna på en dag? Alltså nyfödda ^^ Vill så gärna kolla att dom fortfarande lever, men jag har hört att om man väcker om hela tiden att det tar energi från dom som dom behöver för att överleva… Hur gör ni andra? :)
Jag öppnade och kikade så att ungarna levde på morgonen, sen tittade jag till dem på eftermiddagen igen. Blev avrådd att störa allt för mkt i början. Nu har jag en bedårande kull med trygga, sociala och aktiva småttingar på snart 5 veckor.
Okej :) Men tog du upp dem också? :)
Åh så söta 
villken ras är kaninerna? hur gammla är dem nu?
#76 Tråden är 1 år gammal, dom finns inte kvar.
jaha :(

llite större :)