Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 739 ggr
Helgonsbarnet
0

Söker Bogsele/H-sele

Hej! Jag försökte göra en beställning på Rabb-it men inte fått svar så tänkte höra här om någon gör Bogsele/H-sele? Liknanade Hibiscus och svart på rabb-it hellst.

Med vänliga hälsningar
Patricia 

Helgonsbarnet
0

Jag söker en small och en medium i bogsele + koppel 2-3 m

Med vänliga hälsningar
Patricia 

[MiniPim]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har en sele som har storleken Large. Vet inte om det kan fungera? Har inte använt den alls , 1-3 gånger kanske! Men jag säljer den för 80:- ifall du är intresserad ändå?

Helgonsbarnet
0

#2 Large är nog stort för mina dvärgkaniner, men tack endå :-)

Med vänliga hälsningar
Patricia 

[MiniPim]
0

#3 Okej ♥

Popstar
0

#2 Den kostar ju 80 kr ny på rabb-it?

[MiniPim]
0

#5 Jag vet det och tycker det är så irriterande när en kommer och lägger sig i.. Jag har inte använt den alls och då tänker jag inte sälja den billigare D:

dermot
1

#6 Fast om du använt den 1-3 gånger så är den ju använd?

Men jaja..

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[MiniPim]
1

#7 Jag har provat den på min kanin.

Men vi ska inte diskutera detta nu i hennes tråd, hon söker en och det är min sele.

Fridaaaa
0

Var och en får sälja till det pris dem vill, sedan är det upp till köparen vad den är villig att betala ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Helgonsbarnet
0

Precis jag tycker 80kr är billigt för en bogsele när simpla H-selar kan kosta 200kr hos grossister

Med vänliga hälsningar
Patricia 

Fridaaaa
0

#10 Dyra ställen du varit på? Har inte sett h-selar för över 150 kr i djuraffärer:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

alicekanin
0

Kolla på http://www.tsk_kaniner.3w.se/ är värkligen super nöjd med selarna och kopplen där. Vi fick sb´var efter typ 2 timmr och efter det fick vi dom typ3-4 dagar efter. Sen vill jag till lägga att kopplena är grymma. Ett annat koppel bet han typ två gånger sen var det av. Här så kan han bita flera gånger (låter han narurligtvis inte det men det hännder ju ibland) så dom är värkligen att rekonomendera!=)

Mvh Alice Ville Tingeling & Smulan=)

http://lovasenshoppkaniner.weebly.com

Helgonsbarnet
0

#12 Okej ska kika :-)

Med vänliga hälsningar
Patricia