Alice och Nanna :D
I morgon ska jag hämta Alice nere i Gävle, hennes ägare skjutsar upp henne till Gävle från Västerås, vilket var väldigt snällt :D
Alice är en (viltgul) Rex tjej på 8 månader!
Bilder kommer!
Och på söndag ska jag och Ewa (Thowas) åka till Ljusdal (Kaninbacken) för 3:e gången på under 3 v, och då ska vi hämta en varsin kanin, jag ska hämta mamma kanin (Nanna), en Hermelin/lejon hona på 2 år i dag, rysstecknad zobel brun <3
Har väntat i 3 v på att få ta hem henne nu, hon har gått och "tuttat färdigt" bebisarna ;) <3
Ewa ska hämta Nannas bebis en svart mestadels lejon. ;D
(Bilder kommer i massor efter helgen)
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
ser fram emot bilder på sötnosarna! :)
Fina! :)
/Christel & kaninerna! 
Tack! :)
Haha söt :)
/Christel & kaninerna! 
Haha, får de gå lösa?? :)
/Christel & kaninerna! 
#13 under uppsikt en stund under dagen, så dom får den aktivering dom behöver, annars blir de uttråkade sura ninisar<3
Haha okej :)
/Christel & kaninerna! 
vilka sötnosar! :)
#16 Tack! :)
Jättefina. Jag brukar inte gilla rexar så mycket men hon är faktiskt riktigt fin och härlig varm färg.
Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast
#18 japp, väldigt härlig färg, ja tycker det är så fint med röd/orange färg på djur :)
#19 Jag har både katt och hund i den färgen så jag kan inte annat än hålla med. Är inte viltgul ganska ovanligt på rexar?
#20, hihi okej :)
Nja ovanligt är de nog inte men de finns betydligt fler dalamtiner och castor m.m :)
#21 Jo jag har bara sett de andra färgerna. För jag kan inte minnas att jag någonsin sett en viltgul. Fast jag är ju inte jätteinsatt i rasen. Men hon är iaf jättefin.
gillade nannas färg kan en renrasig dvärgvädur ha sån färg?
#22 okej, tack :)
#23 Jag är inte helt säker, men jag vet att dom kan ha liknande färg/teckning :)
ok
angående nannas färg så hade jag en dvärgvädur som hade färgen zobelsiames brun och han var vit med mörkare färg vid nos, tassar, öron och svans. :) liksom gråaktig, inte lika mörk som Nanna däremot! men nästan så.
#26 ja precis, zobelsiames finns på vädur, men vet inte om Rysstecknad zobel brun finns :)
#27 nej det vet inte jag heller tyvärr.. men det finns ju iallafall en ungefärlig färg :)
#28 japp :)
#22 Jag har en viltgul rex :) och vet det är finns två till och några viltgul manteltecknade :D
//Joanna
Där finns det rätt många viltgula känns det som tycker jag :D Men även castor och dalmatiner som sagt
//Joanna
#31 Jag har tyvärr inte varit inne där mer än kanske en gång eftersom jag inte är så intresserad av rex.
Vad behöver man för färg på mamman o pappan för att det ska bli nån zobelsiames?
#33, min kanins pappa (tror jag) var zobelsiames , medan mamman var antagligen madagaskar för min mammas kanin var i den färgen, men dom fick en helvit kanin i den kullen också. så jag är inte säker på att det var så. :s