Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bilder
Läst 621 ggr
BamsePower
0

Lägg upp dina bilder :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte starta en tråd där alla intresserade får lägga upp sina bilder på sina ögonstenar :) Skriv gärna med en liten text om din kanin med!

Detta är Bamse, min första hane. Jätte travlig och busig. Älskar att äta, gräva och väcka mig på morgnen. Han är även tillgänglig för Avel. Ren Dvärgvädur med herstamnings bevis. Frisk utan några fel i höfter eller tänder!

BamsePower
0

Detta är Lilja. Väntar en kull ungar i slutet av april. Pappa är ett hopp ämne men dock tävlar jag inte själv utan försöker få fram bra sällskap och kel kaniner med lungt temprament och en klädsam färg. Tror lilja är godkänd Japan, har lite problem med det, hon har vi ögat och ryggen, grått. Hon är annars jätte snäll och den första avkomman efter Bamse när jag fött upp kaniner. Hon är en blandras mellan Dvärgvädur och hermelin! :)

BamsePower
0

Detta är sedan Ludde, en omplasering. En mini löwen, korsning skulle jag tro eftersom han inte har så mycket man men det passar honom ändå. Han är en hopp kanin men tävlas inte. Jag vet detta eftersom han hoppar över mina kompost galler nästan helt. När han är typ 1 dm innan toppen tar han tag och fortsätter. Han är pappa till Liljas kull. Han har blå ögon. Jätte trevlig och social. Älskar mat så klart!

BamsePower
0

Sist och minst, Pantra. Skaffades som sällskap men slutade som en avels hona. Är trevlig men pytte lite nervös, dock inget som går över på ungarna. Hon är en pigg tjej som älskar att jävlas med mig genom att gräva i sin bur hela tiden även om hon fått klorna klippta. Hon är en dvärgvädurs korsning. Vet inte vilken mera ras, men hon är väldigt fluffig. Uppföddaren sa att hon var ren men hon är för liten för att vara ren.

Zvintos
0

Det finns så många trådar om samma sak och bläddrar du bara bakåt några enstaka sidor så finns det säkerligen en relativt ny tråd.