Söker intresserade av blandras kull
Min hona ska få en kull med blandras ungar om ca 1 ½ vecka. Mamman är 75 % Dvärgvädur och 25 % hermelin och pappan är ren mini löwen. Båda är snälla och trevliga att hantera och mamman har alltid fått snälla och trevliga ungar. Nytt är nu att detta är pappans första kull. Men har fått kull innan hos uppföddaren och dem ungarna blev snälla och trevliga dem med, då jag hade tillgång till att träffa dem innan dem blev sålda. Om någon skulle vara intresserad av någon unge få ni gärna höra av sig. Hon brukar få 2-4 ungar per kull och mamman är 2 år och detta är hennes tredje kull hos mig, är av min första egna hane. Pappan är ca 1 ½ år nu. Bifogar bilder på dem båda :)
Mamman:
Glömde skriva, pappan kan hoppa. Han hoppar nästan över mina kompost galler som dem går i på sommaren. Han är nästan helt uppe men när han inte kommer ända upp tar han tag i gallret och tar ny fart. Så eventuellt att ungarna kommer kunna hoppa bra i framtiden. Jag har inte tänkt hoppa med dem själv, jag avlar liksom för temprament och färg. Så att säga bra kaniner för familjer. Här kommer dem bli vana vid både hundar och katter eftersom familjen har det.
Gud vad fin pappan är! :D
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
älskar mamman! ser så harmonisk ut!
Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur
tack :) hoppas på en riktigt fin kull mellan dem :)
GUD vad fina både var! Jag tror att det kommer bli riktigt fina ungar! Vart är det du bor? Är lite intresserad..
Always <3
Jag bor i skåne :) eventuell transport till skånes gräns kan ordnas :)