Ändring av annonsregler
Med anledning av att det börjat bli väldigt mycket ifrågasättanden och liknande i flertalet säljes-trådar på sistone, anser vi bakom sajten att det bör bli en ändring på det. Man har alltid kunnat kontakta trådskaparen via PM men istället tas det publikt direkt i tråden, vilket snabbt leder till att fler stämmer in i ev ifrågasättanden och det påverkar både stämningen i övrigt samt personen som blir ifrågasatt (tänk er själva att ni är i den situationen).
Intresserade är fortfarande välkomna att skriva i tråden, liksom självklart trådskaparen själv. Övriga åsikter odyl hänvisas till PM.
Detta har lagts till i sajtens annonsregler och vi hoppas att beslutet ska respekteras, för allas trevnad.
Okej tack Ninnih :)
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Puttar upp denna och påminner om att från och med nu kommer kommentarer i annonser som ex bara syftar till att skriva hur söt kaninen är som säljs att plockas bort.
#2 Men som ett forum så borde man få tycka till. Jag skulle åtminstonde bli glad om någon kommentera "söt kanin" på mina annonser. Men regler är väl till för att följas antar jag..
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
Bra att man kan ta bort inlägg, läste efter att man hänvisas till PM. Så ursäkta
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
#3: Man får gärna tala om för någon att dennes kanin är söt, men som sagt så får det då tas i antingen PM eller medlemmens gästbok. 
#5 Jo förstod det också, lite synd!
Vet att jag inte är ensam om att kommentera i trådarna.
Tack för svar ♥
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
Fast det borde trådskaparen själv kunna bestämma tycker jag.
Tycker det är jätte bra ! 
Bra regel!
men man kankse inte vet vilken av kanierna som personen menar som är söt :) och den som skriver det skakse inte ens vet vad kaninen heter
Visserligen är det en fin gest och trevligt att läsa att andra medlemmar tycker ens kaniner är söta - men annonstrådar blir väldigt lätt "orena". Det är även smidigare för trådskaparen att se om någon visat intresse, än att tråden är fylld med "söt kanin", "fina kaniner" etc. Men, smaken är som baken, olika från person till person. Dessutom är det oerhört mycket enklare för oss bakom sajten att moderera detta, då vi kan handla konsekvent. Lite tråkigt, kanske, men vi hoppas att ni som vill kommentera kan ta det via gästbok eller PM, något som kanske kan uppskattas mer? 
Är väl betydligt trevligare om andra "puttar upp"ev tråd lite med komplimanger- som söta, fina, ljuvliga..spontana utrop
Trist putta upp med egna- Putt Putt Putt själv, tycker jag iallafall..

Och jag instämmer med föregående talare! 
http://chagallskaniner.weebly.com
Hobbyuppfödning av satinrex- och rexdvärgvädur