Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 822 ggr
Katten_
0

(K) Hollänsk kanin

Hej!

Letar efter en hollänsk kanin. Japantecknad eller svart-vit… vet inte färgen! :)

Unge eller vuxen spelar inte så stor roll. helst ska den vuxna inte vara över 1 år.

Om någon har en unge, så ska den vara lev. klar i juni-juli helst juli-augusti. :)

Helst nära stockholm. men transport kan ju ordnas! :)

har du ungar/vuxna lev.klara ja de ser du uppe men skicka bilder och pma mig! :)

Mvh christel ;)

/Christel & kaninerna! Glad

Viccan92
0

Jag har fortfarande två renrasiga vuxna till salu och fyra blandras ungar. Dem kan leveras direkt in till Stockholm. Åker till Stockholm varannan helg.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Katten_
0

Okej, ja är intresserad av din hona där! ;)

Kan tyvärr inte ta henne nu. Så hur länge kan du ha kvar henne?

Viccan92
0

Ungarna är åtta veckor 24maj och då kan hon lämna dem. Min pojkvän åker till Stockholm 3juni och jag 8juni. Jag kan såklart ha kvar henne längre. Men under 2veckor i juli är jag i Finland så innan eller efter vore bra.

Katten_
0

Jo, efter finland kanske kan passa :)

du kan gärna skicka mer bilder på henne :)

Viccan92
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Du har ju sett två bilder på henne. Förutom dem har jag bara två till. Har liksom ingen kamera själv och hon vill inte sitta stilla. Vill bara poängtera att från början är det fodervärd som gäller. Men eftersom du bor i Stockholm så kan ju jag hälsa på och då om jag känner att hon har det bra då säljer jag. Hon är väldigt viktig för mig. Men här kommer bilderna.

Viccan92
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sen andra bilden. Då ser man hennes fina teckning. Det är lite gamla bilder men jag har inga nya. Hon är jämt skitig om nosen nu för hon äter pellets hela tiden.

Katten_
0

Haha okej, ja hon är jätte söt!

fastnade för henne när jag såg henne :)

Katten_
0

Hur är hon med andra kaniner? och hoppning? och kel och så?

Du kan gärna berätta om hennes personlighet :)

Viccan92
0

#9 Andra kaniner vet jag inte har aldrig provat med en frisk, glad kanin. Har bara provat med min sjuka visste inte hon var sjuk och en deprimerad kanin. Kanske funkar annars. Hon är seltränad en gång och jag skulle hoppa med henne egentligen nu i vår men så fick hon ju ungarna. Hon var lite blyg tidigare men nu när hon fått kullen så är hon mycket kelen och gosig. Mot mig vet inte hur det går med andra. Man får ge henne tid. Men hon är otroligt vacker men jag kan ju inte behålla alla och får jag en unge efter henne så räcker det för mig.

Katten_
0

Ja, jag hade inte tänkt att hon skulle bo i samma bur som med de andra 2.

Men jag skulle vilja ha henne i en rasthage med de andra och när det är på balkongen, :)

Viccan92
0

#11 Det kanske funkar. Tanken är att hon ska bo med sina döttrar om det nu är några så länge som möjligt. Men jag vet inte om det funkar. Jag har tyvärr inga att prova med heller. Förutom henne har jag bara hanar hemma. En är kastrerad men han går bara ihop med lite dämpade kaniner. Men det är bara att prova. Vill du inte ha henne om det inte funkar?

[sstorm]
0

Maria Ottosson har jätte fina och hoppar även med dem :-)

Katten_
0

#12 ja, det vill jag. Blir lite tråkigt men det funkar.

#13 var finns hon? har hon en hemsida? :)

[sstorm]
0
Katten_
0

Okej :) Ska kolla :)

Viccan92
0

Min Knut är från Maria och hon är jättetrevlig.

Zvintos
0

Då trådskaparen redan har en sökesannons, så blir det enklare om det hålls i en och samma istället för i två olika.

Inlägget är låst för nya kommentarer