Riddare av runda bordet- kull 2.5 v
Troligen tre dvv-grabbar i olika päls-slag-
Sir Gawain- egern satin?
Sir Lancelot - rex (ev satin), havana
Sir Tristan - normalpäls havana
Hade ju hoppats på någon tös men sparar ev en kille. Inga synliga wienteckn och kan därför märkas vid önskemåk. Intress får gärna visa intresse.
Mamman reg på 89 p pappan ej godkänd färg/teckn

Oooooh vilka små vackra prinsar! Är ju sugen på en liten Lancelot jag… 
http://chagallskaniner.weebly.com
Hobbyuppfödning av satinrex- och rexdvärgvädur
Kunde det inte vara riktiga Sir lancelot i merlin serien. Eller percival, åh så snygg! Haha
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥
sir lancelot är helt underbar! :O
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken

Vilka sötnosar!! Vilka är föräldrar? :)
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
#5 E: Chagalls Ashley "Zigge" -satinrex kanel U: Krusbodatorp Blueberry blå rex/satinbärare 89p
de är helt ljuvliga o poppar runt som popcorn 
ps Lancelot ser ut som satinrexad ds
#6 får man fråga om Sir Lancelot blir till salu? :)
Mvh Järnskogens kaniner
#7 Trol behåller jag någon av de "utställningsbara" så ja, men Lancelot är så himla läcker i sin färg
Kanske är han Sveriges enda "ej wienteckn satinrex"..
#8 kan i så fall vara intresserad av han :)
Mvh Järnskogens kaniner
#8 Kan du inte försöka få satinrex godkänt då?
Eller det krävs väl mååånga exemplar..
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#10 Har ej möjl då jag endast har hobbyuppfödn i det lilla, flera "samarbets-avlare" mot winerfria rex (o även satinrex), skulle behövas, det skulle vara jätteroligt att satsa
( känner bara till 2-3 st i hela sverige)
ps kanske domaren inte skulle märka att han är både satin o rexad.. ds 
Lite knepigt på mörka färger jo. Har du flera svarta normalpälsade i kullen jämför, de är då mattare i sin svarta nyans. Jämför mina havana-killar, dels är ju rex mörkare i sej men satinrex ser liksom ännu mörkare o "fuktigare" ut..
Tror din kille är satin

Gawain och Lancelot är ju heeeeelt underbara! 
Emelie,
Proximas Dvärgkaniner
Wienerfria dvv rexar är inte det lättaste att få tag i tyvärr… Just därför är det extra svårt att föda upp för just utställning, finns inte många bra linjer i Sverige.
#19 Tack, för svaret och jag har pm:at dig igen;; )))
# 21 håller med , dock försöker jag påverka det sakta men säkert komemr ta tid att få fram fina rexar med fina kroppar, speciellt som zezagena säger: det är svårare att påverka med hobbyuppfödning.
#22 precis ;)
Lancelot till salu, ska fota nytt imorrn. Ev intresserade får gärna höra av sej/Pm