Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 7591 ggr
[alissa2010]
0

(K) kelig barnkär dv.vädurskanin

Hej!

Jag och min familj söker en kelig dv.vädur som har ett bra temprament och är kelig av sig. Den bör finnas i Skåne, helst i Malmö. Har du en utomhusbur att sälja också så är det ett stort plus.

Vi erbjuder ett kärleksfullt hem med mkt tid och omtanke.

Popstar
0

Hej!

En av mina dvärgvädurshonor är dräktig nu och ungarna kommer vara leveransklara runt midsommar. Föräldrarna till kullen är riktigt trevliga och skulle inte göra någon eller något illa. Jag finns i värmland men jag kan fixa leverans till nästan alla län.

Ifall ni är intresserade av en unge ifrån kullen eller mer information får du gärna maila mig, annao_98@hotmail.com

MVH Anna Odenbrand

JessicaOlin
0

jag har en som är jätte trevlig och är kelglad , han är van vit barn, katter bland annat
han är 1 år och transport brukar lösa sej
han är märkt och har stamtavla :)
intresserad ? :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶

Peak303
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Om ni är intresserad av en kaninunge så har jag en kull som kommer om drygt 2 veckor mellan 2 helt underbara kaniner. 
Dessa 2 har haft 2 kullar tidigare var av alla ungarna varit sociala och otroligt snälla.

De kommer då kunna flytta i Juli och jag har möjlighet att transportera ner kaninen till Malmö då vi brukar köra den sträckan varannan vecka. Bor utanför Helsingborg.
Ungarna kommer att säljas med härstamningsbevis.

Om detta skulle vara intressant så hade du kunnat maila mig; Malinhultman@hotmail.se
Har även fler bilder på föräldrarna och deras tidigare kullar på hemsidan; www.Snowflakeskaniner.weebly.com

Pappan;
Bentley, gul/svart japanmantlad brunögd
En riktigt charmör och kelig pojk som ofta sitter och pussas.
Picture

Mamman; 
Dell, Svart Wienertecknad oddeye _(ett brunt och ett blått öga)
_En liten blyg men otroligt snäll och kelen kanin.
Picture

Bild på kullen de hade förra året;

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

[lolloita]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

2 hanar i denna kullen är till salu. Finns utanför Helsingborg

http://mollanskaniner.weebly.com

Sixtenblixten
0

Har dvärgvädurar transport kan fixas den 6 maj då ajg ska till malmö och dom små e precis leverans klara då kolla inhemsidan för vidare info eller pma mig

www.flaffys.se