Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 915 ggr
andorabell
0

(K) Kanin i örebro området

Är det någon som har eller någon som vet någon som säljer hoppkaniner/ kanin i örebro området ? Söker med ljus och lyckta efter någon !

Hör gärna av er!

MVH Ronja

proxima
0

Jag finns i Örebro och har visserligen inga hoppkaniner, men väl fina dvärgvädurar i satin och rexpäls. Även normalpälsade. Kika på www.proximas.se :)

Letar du hoppkanin, så kolla på www.skhrf.com/forum - leverans av hoppkaniner är sällan några problem!

juliafrojd
0

www.eneboangen.se har (hoppkaniner) enkull med tre hanar o en hona men honan har jag tingat sedan har dom betäckta honor som inte fött än de tar ungifär lite mindre än en timma kanske 45min de ligger i dyltabruk ;) sen finns det en kanin som är född år  2009 som e en kille vet ej om han e kastrerad som har varit till salu gansaka länge fin teckning o så. lycka till med letandet!

Stiinisen
0

Jag ska få ungar i sommar.
Hoppkaniner då! ;)
Bor i Karlsborg , men åker till Örebro föratt tävla ibland.
Så transport är inga problem! :)

// Stina och Kaninerna

Min blogg ; http://zetterberg.webblogg.se/

Zvintos
0

Har inga hoppkaniner och ej heller några ungar till salu just nu, men väntar hermelin rex kull i sommar. Bor i Kumla.

Vet också att Fylsta har en del ungar till salu, bland annat ursöta Liten rex.

[HazyMe]
0

Jag har några äldre om de hade vart intressant. De kan befinna sig i Hällefors :)

PrinzeZz
0

jag har en kanonfin hane i örebro till salu

http://dayviews.com/kaninertillsalu/503220783/

Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010 Måne 
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |

sskaniner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en hona, som jag hoppat med men inte så högt då hon som hade hindrena flytta tyvärr hon tycker det är väldigt roligt så tror hon skulle kunna komma långt med mer övning.

hon är född 8juli 2009 och har haft 2kullar'

säljes endast pga att jag endast ska ha utställningskaniner, hade jag haft all tid i världen hade jag behållt henne då hon är helt underbart snäll

hon gäspar på bilden om du undrar vad hon gör haha

//Sandra Johansson

uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)

sweetys
0

Jag har hoppbebisar nu, leveransklara 11 maj. Finns hyfsat nära Örebro iaf, mer exakt i Västerås, men leverans till Örebro är inga problem (tävlar där själv ibland, och träffar då och då hoppare därifrån). Det är en viltgul hona, vädurskorsning. Se mer info på www.sweetys.se

annalinderholm
0

Jag har! Dock inga hoppkaniner, men ungar som du själv kan lära upp :)

JessicaOlin
0

har 2 hanar och kaninungar till sommaren om du skulle va intresserad :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶