Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 494 ggr
Popstar
0

(K) Dvärgvädurshona

Jag söker en dvärgvädurshona med eller utan rexpäls, jag är ute efter färgen Havana men har du något annat får du gärna PM:a mig endå! Honan skall vara leveransklar runt Juli-Augusti då mina nya burar är klara. Jag finns i Karlstad, Värmland. Honan ska finnas i Värmland eller kunnas transporteras hit.

PM:a eller maila annao_98@hotmail.com, svara inte på denna tråden.

engens
0

Tycker du ska ha en hona efter Helvi jag, Anna! :D kommer inte bli några havanna men obesläktad och förhoppningsvis hoppglad! Helsyskon till Spark kommer också vara leveransklara i augusti.

[sstorm]
0

Lillhems kaniner har havana färgade dvv ungar.

Popstar
0

#1 Nej, jag ska ju börja avla lite på dvärgvädurar! Glad

#2 Jo, jag har kikat lite på hennes uppfödning men jag vill ha fler alternativ =)

engens
1

Den ska ha stamtavla alltså? Isf är det nog bra att du skriver det ;)

Popstar
0

#4 Nej ingen stamtavla krävs, men dina är ju vädurskorsningar Glad

[sstorm]
0

#5 Om du ska börja avla så är ju ett hett tips? att köra på stamtavla direkt i fall du i framtiden vill ställa ut! De behövs fler som avlar dvv rex för att ställa ut! :)

Popstar
0

#6 Jag är inte intresserad av utställning utan hoppning Glad

[sstorm]
0

#7 Då kanske du borde satsa på en kanin avlad för hoppning i stället?

Popstar
0

#7 Nej, jag har bara dvärgvädurar och jag trivs med den rasen =)

engens
0

Okej, den kullen mellan Lou och Nova kommer bli dvärgvädurskorsningar typ :) de kommer ligga runt den viktklassen iallafall

ppyysseenn
0

Både ras, färg och tid passar in på min nästa kull, mellan Saga och Trulls. Tyvärr bor jag ju i Skåne, men transport går säkert att fixa! :)

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner

Popstar
0

#11 Ja, jag tror den kullen kommer bli fruktansvärt fin! Kontakta mig gärna via PM för mer information :)

JessicaOlin
0

har 2 hanar och kaninungar till sommaren om du skulle va intresserad :)

Pojke - April 2016 💙
Pojke - BF 2022 💙

Tjeckoslovakisk varghund- 2014 🐶